Ville ikke på nogen måde fremvise de konkrete tal. Hvis hensigten ikke er at vise tallene, men at vise effekten af en optimering/forandring, så kan du oveveje at fjerne absolut alle tal (inklusivt skalaerne på den horisontale og vertikale akse). Derefter burde det være muligt at vise en graf hvor man henviser til en procentvis øgning/nedgang og det man nu ellers ønsker at fremhæve. Men læse de pågældende retningslinjer meget nøje.
Jesper: jo det var også tanken at jeg fremviste mine tal som en del af og skaffe nye affiliate til de forskellige netværker :-) Det er ekstra kunder til dem, men skal lige læse alt igennemså jeg ikke kommer i problemer
Katrine: Det var mest tænkt som en del af en markedsføringsplan og ikke bare ændringer ved optimering.
Jakob: jeg er sikker på flere ville tjekke sådan en side ud
På et tidspunkt gjorde jeg det - endda live. Jeg akkumulerede alle min indtægter, fra de forskellige netværk, så en samlet indtjening kunne vises. Det gav faktisk en del trafik. Det bedste du kan gøre, er nok at undersøge betingelserne ved hvert enkelt netværk.