Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om Din Pcmand

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Det er jo reklame , du viser online giver feedback derved er med til brande dig selv inden på siden, denne ydelse ville jeg ligge gratis , da det giver en siden der sker noget og en hurtigt feedback kan give en kunden der giver mere end  de få kroner det giver 

Et produkt kunne være plus suport telefonisk eller du kommer ud til kunden , gratis ved oprettelse derved får du flere ind på siden der sidenhen kan konvertere til kunder

Husk alt med SEO lav en grundig søgeord optimering alle kerne ord laver du en underside til og hver gang det ord nævnes linker du til den siden og den starter med h1 om dette kerne ord.

Dog kan ikke finde priserne og kontakt siden og betingelsen siden og nogle af de vigtigste sider er nærmeste skjulte med mini mini tekst i bunden af siden , lav det meget større så det kan ses

En kontaktformular på hjemmeside gør det mere enkelt at kontakte , og vis bange du får mail af robotter , lav standard spørgsmål dansk ord = rød grød med fløde , det kan ingen robotter skrive.

Jeg er ikke helt enig med dig Mikael. Min ydelse eller produkt er jo en online brevkasse, hvor folk med computer problemer, at skrive og få min ekspertise. Det er ikke, at jeg skal have dem over på nogen anden side, eller sælge dem andet. Men tak for synspunktet alligevel!

Jeg er helt enig med dig i SEO, er blot ikke nået heeelt dertil endnu :-)

Tak for din tid, altid en fornøjelse med en kommentar fra dig, især vedr. SEO

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)