Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om Din Pcmand

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Jeg har netop startet min nye virksomhed, og dertil bygget en hjemmeside.

Jeg har efterhånden kigget så meget på den, at jeg snart ikke kan se objektivt på den mere:-)
SÅ jeg har brug for nogle friske øjne, som gider komme med lidt konstruktiv kritik?

Jeg ville også gerne høre, om i har nogle ideer til indhold, som i synes kunne være fedt?

Linket:
www.DinPcmand.dk

Tak for hjælpen,  den er værdsat ;-)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 08:32

Super hjemmeside, synes jeg, og fin ide. - Håber du får succes med den...;-)

Hurtig og slet ikke grundig gennemgang, fandt jeg en lille fejl, - på forsiden skriver du, at man ved medlemsskab kan stille 1 spørgsmål om ugen, - men klikker jeg for at oprette medlemskab, skriver du i dine "fordele", at jeg må stille 2 spørsmål om måneden...

(nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor lange månederne er, der hvor du er, ;-). Men hos mig varer de normalt ca. en 4 ugers tid...haha!)

Men igen - bortset fra det en superfin side. - Held og lykke med den.

/Ulrik

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:35

Det ser rigtig fornuftigt ud. Super arbejde.

På trods af at du har linket i din fodnote, er det almen praksis lige at smide link i sin post også, bare som en lille reminder :)

mvh

Jonas

Tilmeldt 27. Jul 11
Skrevet kl. 10:13

Hov det havde jeg lige glemt. Jeg har skrevet linket nu.   Tak :-)

Tilmeldt 27. Jul 11
Skrevet kl. 10:15

Ulrik - mensbasic.dk:

Super hjemmeside, synes jeg, og fin ide. - Håber du får succes med den...;-)

Hurtig og slet ikke grundig gennemgang, fandt jeg en lille fejl, - på forsiden skriver du, at man ved medlemsskab kan stille 1 spørgsmål om ugen, - men klikker jeg for at oprette medlemskab, skriver du i dine "fordele", at jeg må stille 2 spørsmål om måneden...

(nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor lange månederne er, der hvor du er, ;-). Men hos mig varer de normalt ca. en 4 ugers tid...haha!)

Men igen - bortset fra det en superfin side. - Held og lykke med den.

/Ulrik

Mange tak.  :-) ja den skal vist lige rettes ;-)

Tak for hjælpen 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 10:30

Jeg synes det ser fint ud.

Et par ideer:

Dato på indlæggene - når man spørger efter et 'hurtig computer' er det interessant at se, hvor gammelt svaret er.

Hvad med nogle cases:

- Jeg har en søn på 14, som skal  bruge en computer til skolebrug. Hvad skal vi købe og hvorfor?

- Min mormor vil gerne kunne chatte og dele billeder med børnebørnene. Hun hader teknik - hvad skal vi foreslå hende og hvorfor?

- Mit internet er langsomt (det spørgsmål har du), hvilken trin vil det være fornuftigt at gå igennem inden du går amok? (altså lidt systematik som folk kan følge i deres egen løsning)

- Larmende pc - prøv at google lidt rundt og kommenter de forskellige løsninger, folk har forsøgt sig med. Sådan lidt anmeldelsesagtigt (www.ing.dk har haft en del)

Personligt kunne jeg også godt tænke mig nogle lidt forenklede historier om hvorfor - relateret til pc-verdenen. Sådan nogle folk kunne blive lidt klogere af at læse. Det kan være alt muligt. Hvorfor hedder det fx en 'pc'?

/Marianne 

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:37

Jeg bider mærke i, at du opkræver et mindre beløb for at svare på spørgsmål, hvilket er helt fair.. men jeg har ikke kunnet finde beløbet nogle steder. Skal jeg virkelig først registrere mig som bruger, for at finde ud af hvad din service koster? Beklager, det er no-go :)

Og ja, det er muligt at jeg har overset det et sted, men det er bestemt ligeså værdifuld feedback, da det i så fald skal være lettere. Hvad med en side ala "Services" eller "Priser", så det bliver klart for enhver? Det er ofte det første folk leder efter, og du kan ligeså godt gøre livet lettere for dem. At jeg ikke kan finde prisen, og samtidig i dine betingelser læser at jeg ikke har fortrydelsesret osv., sender mig meget hurtigt væk fra din side.

Ellers et godt koncept, og en fed side.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:45

Det er jo reklame , du viser online giver feedback derved er med til brande dig selv inden på siden, denne ydelse ville jeg ligge gratis , da det giver en siden der sker noget og en hurtigt feedback kan give en kunden der giver mere end  de få kroner det giver 

Et produkt kunne være plus suport telefonisk eller du kommer ud til kunden , gratis ved oprettelse derved får du flere ind på siden der sidenhen kan konvertere til kunder

Husk alt med SEO lav en grundig søgeord optimering alle kerne ord laver du en underside til og hver gang det ord nævnes linker du til den siden og den starter med h1 om dette kerne ord.

Dog kan ikke finde priserne og kontakt siden og betingelsen siden og nogle af de vigtigste sider er nærmeste skjulte med mini mini tekst i bunden af siden , lav det meget større så det kan ses

En kontaktformular på hjemmeside gør det mere enkelt at kontakte , og vis bange du får mail af robotter , lav standard spørgsmål dansk ord = rød grød med fløde , det kan ingen robotter skrive.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Jul 11
Skrevet kl. 22:20

Marianne H:

Jeg synes det ser fint ud.

Et par ideer:

Dato på indlæggene - når man spørger efter et 'hurtig computer' er det interessant at se, hvor gammelt svaret er.

Hvad med nogle cases:

- Jeg har en søn på 14, som skal  bruge en computer til skolebrug. Hvad skal vi købe og hvorfor?

- Min mormor vil gerne kunne chatte og dele billeder med børnebørnene. Hun hader teknik - hvad skal vi foreslå hende og hvorfor?

- Mit internet er langsomt (det spørgsmål har du), hvilken trin vil det være fornuftigt at gå igennem inden du går amok? (altså lidt systematik som folk kan følge i deres egen løsning)

- Larmende pc - prøv at google lidt rundt og kommenter de forskellige løsninger, folk har forsøgt sig med. Sådan lidt anmeldelsesagtigt (www.ing.dk har haft en del)

Personligt kunne jeg også godt tænke mig nogle lidt forenklede historier om hvorfor - relateret til pc-verdenen. Sådan nogle folk kunne blive lidt klogere af at læse. Det kan være alt muligt. Hvorfor hedder det fx en 'pc'?

/Marianne 

Hej Marianne

Det lyder som en god ide. jeg starter med at lave nogle flere cases.

tak!

Tilmeldt 27. Jul 11
Skrevet kl. 22:23

rax:

Jeg bider mærke i, at du opkræver et mindre beløb for at svare på spørgsmål, hvilket er helt fair.. men jeg har ikke kunnet finde beløbet nogle steder. Skal jeg virkelig først registrere mig som bruger, for at finde ud af hvad din service koster? Beklager, det er no-go :)

Og ja, det er muligt at jeg har overset det et sted, men det er bestemt ligeså værdifuld feedback, da det i så fald skal være lettere. Hvad med en side ala "Services" eller "Priser", så det bliver klart for enhver? Det er ofte det første folk leder efter, og du kan ligeså godt gøre livet lettere for dem. At jeg ikke kan finde prisen, og samtidig i dine betingelser læser at jeg ikke har fortrydelsesret osv., sender mig meget hurtigt væk fra din side.

Ellers et godt koncept, og en fed side.

Tak for rosen :-)  

Sidder og tænker lidt over det med prisen. Synes ikke, at det skal smaskes lige op i hovedet på folk som kommer ind på siden, men kan godt følge dig, med at det mangler lidt.  Jeg synes dog heller ikke at det er så tydeligt på f.eks. Amino?  Her koster det jo også penge at blive plus medlem.

Den er lidt svær :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)