Jeg har min side hos surftown, og har været i gang med at opbygge den ved hjælp af wordpress.
Det er gået fint nok indtil videre, men tidligere i dag ville jeg lave en 301 redirect, så internetbrowseren skulle vise siden sådan her: www.mitdomæne.dk i stedet for mitdomæne.dk. Jeg fandt en beskrivelse af hvordan man gjorde det på suftowns support side. Jeg skulle oprette en .htaccess og indsætte noget kode i den. Det gjorde jeg så. Da jeg så ville prøve det af, kunne jeg ikke komme ind på min side. Jeg blev en anelse nervøs. Jeg besluttede mig for at fjerne .htaccess filen igen, og så bare leve med at min side ikke vises med www foran domænenavnet. Da jeg ville gå ind på min side derefter er der stadig et stort problem. jeg kan godt komme ind på min forside, men jeg kan ikke komme ind på mine undersider. Hvis jeg forsøger at komme ind på mine undersider skriver den: error404 File not found. Hvis jeg logger ind i mit wordpress kontrolpanel, er mine sider stadig der, men jeg kan som sagt ikke få dem frem i webbrowseren.
Jeg håber virkelig der en venlig sjæl herinde der kan hjælpe mig.
Grunden til det ikke virker er at du har slettet .htaccess filen helt. Dette er en fil som wordpress bruger til at lave SEO friendly URLs. Jeg vil anbelfalde dig at downloade wordpress fra wordpress.com finde .htaccess filen og ligge den op på din side derfra.
Bemærk at denne fil ofte er skjult i windows hvorfor den kan være lidt svær at finde.
Jeg har prøvet at finde den .htaccess fra wordpress som jeg har hentet, men jeg kan ikke finde den. Jeg har gjort sådan at jeg kan se skjulte filer. Har du et forslag?