C5 light, e-conomic, Mamut, Revilution, SALDI, Stellar, SummaSummarum eller Winfinans? Så kunne jeg rigtig godt bruge en udtalelse om dit regnskabsprograms kvaliteter på - for den side kommer til at fungere meget bedre, hvis din mening også er der. Så får du også lejlighed til at lære den nye, officielle, danske karakterskala at kende. Som er karakteriseret ved, at man kan være dårligere end ingenting med karakteren minus 3. 1000 tak |
Hej Anette
Jeg har set dine tidligere indlæg med din nye side.
Jeg har valgt ikke og gå ind og skrive kommentar, selvom jeg bruger 3 af programmerne i dag.
Årsagen er at jeg tror du altid ville få et skævt billede, da det mest er nystartet og mindre virksomheder som ville besøge din side.
Du ville aldrig få samme antal positive kommentar til C5 som du ville få til Summer Summarum(SS), da brugerne af C5 ikke ville komme ligeså ofte til din side.
Af den grund synes jeg billede for om et regnskabsprogram er godt eller dårligt bliver forkert. Jeg synes det er en god ide og fortælle hvad de forskellige regnskabsprogrammer kan.
Det er meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed om de kan klare sig med en SS løsning. Jeg ville aldrig forslå en SS løsning til en af mine kunder hvis de på skulle bruge deb- kreditor- eller lagerstyring. Jeg ville heller aldrig forslå SS hvis jeg skulle udføre bogføringen, da det er alt for langsomt og arbejde i.
Nu skal det ikke lyde som om jeg kun har dårligt og sige SS, for det har jeg bestemt ikke, jeg har flere kunder som bruger det. Og det er ganske godt men man skal kende programmets begrænsninger.
Held og lykke med din nye side. Men mit råd ville være fjern karakter det giver ikke det rigtige billede(hvis det er meningen og give et upartisk billede?)