Hej jeg er med i en gruppe af vognmænd, som ønsker at lave et alternativ til GLS og PostDanmark. Men vi mangler kunder som vil støtte op omkring projektet. Vi har styr på alt omkring labels og track and trace... VI ønsker IKKE at lande i en situation som BilligPakkepost.. så derfor vil vi gerne gå modsat og søge støtte fra iværksættere og andre virksomheder som kan se nogle muligheder i et sådant projekt... Investorer er også velkomne til at melde sig.. Venligst send en personlig mail. Takker |
Hej
Jeg sidder netop og arbejder på et pakke transport koncept, jeg går netop nu ind i den fase hvor projektet skal testes og de første biler skal på gaden. Der er aldrig en let løsning på at få kunder men jeg har arbejdet med salg i mange afskygninger i mange mange år og der har jeg en kæmpe force.
Nu er det jo ikke fordi at jeg tror at jeg sidder på "guldægget" eller lige har opfundet den dybe tallerken men jeg har på den anden side heller ikke lige lyst til i fuld offentlighed at levere et koncept som der er arbejdet på i rigtig mange timer.
Har ovennævnte lille intro jeres interesse så lad os maile lidt sammen og se om der måske er et gundlag for en eller anden samarbejde