Jeg har fået et tilbud på et 5 cifret antal mails til lige under 1,- DKK pr. stk., som jeg kan bruge til at sende reklamer m.v. ud(Affiliate Marketing).
Men før jeg vælger at sende penge efter det, ville jeg høre hvilke ulemper, der er ved sådan et projekt?
Er "succesraten" meget lav - altså antallet af folk, der faktisk klikker på tilbuddene m.m., når de bliver sendt ud?
Mvh
Få rabatter på butikker med et MEXO medlemskort. Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.
Jeg har fået et tilbud på et 5 cifret antal mails til lige under 1,- DKK pr. stk., som jeg kan bruge til at sende reklamer m.v. ud(Affiliate Marketing).
Men før jeg vælger at sende penge efter det, ville jeg høre hvilke ulemper, der er ved sådan et projekt?
Er "succesraten" meget lav - altså antallet af folk, der faktisk klikker på tilbuddene m.m., når de bliver sendt ud?
Mvh
Det er for dyrt - uden nogle former for garanti.
Men hvad kan være endnu værre er, hvis du står som afsender og det i FOM´s øjne er spam, så bliver det ikke bare dyrt, det vil knække dig.
Bed derfor dem der har givet dig tilbudet om at sende dokumentation for at FOM har godlendt den type markedsføring og efterfølgende tjekker du det.
Og tro IKKE på nogen der siger: Det er tjekkey, der er ingen problemer, vi har gjort det før osv osv osv..
I min verden giver Købte emailadresser ALDRIG mening. Du ved ikke hvordan de har tilmeldt sig, du ved ikke hvad de har af interesse og du kan slet ikke være sikker på de ikke bare er hentet ind for at tjene nogen hurtige penge.
Køb ALDRIG emailadresser for at skabe et hurtigt salg, lav istedet content som giver mening for dine brugere, så er du også meget mere sikker på de syntes det er spændende det du sender ud, og du vil kunne bruge dine penge/ tid meget mere fornuftigt.
Husk det koster 10.000 kr. hvis bare en melder dig for at sende en email uden at have fået lov.
Håber du finder en anden løsning, eller finder ud af hvordan du kan bruge dine penge på en bedre måde ;-)
Ja, som de andre her i tråden skriver, er købte mailaresser (ligesom købte links) typisk noget man skal holde sig fra. Dette skyldes jo netop, at folk almindeligvis ikke kan lide spam - og hvad har du tænkt dig at sende dem?
Og hvilket forhold har du til menneskerne bag disse mailadresser? Er det virkelig det som man på engelsk kalder en "opt-in list"? Hvis nej, bør du nok ikke købe dem...