Kan man ikke sætte det op i en anden matrix, så det bliver nemmere at sammenligne. Nu synes jeg det er lidt rodet at finde rundt i, hvis f.eks. man vil finde den med mest plads og skal kigge alle igennem. Kan man få hver udbyder til blot at fylde én linje, vil det være meget mere overskueligt. Ellers rigtig god ide. |
Sune Christesen:Jeg har ikke kigget meget på dataene på siden, men ved umiddelbart at kigge lidt på de produkter du har oprettet fra os bliver jeg desværre lidt bekymret. Der er nogle priser der ikke passer, og her ud over står der at vi ikke tilbyder support via hverken e-mail eller telefon på vores virtuelle servere - og mig bekendt gør vi nu begge dele :) det er jo lidt det samme som med de ukorrekte oplysninger om unoeuro, hvilket jo er lidt uheldigt da vi som udbydere får udstillet vores produkter på en måde der ikke stemmer overens med virkeligheden - uden at vi selv har haft indflydelse på det.
Hej Sune. Jeg kan godt forstå din bekymring. Jeg gennemgår specifikationerne for hvert enkelt webhotel meget grundigt, når jeg skal indtaste data, men i nogle tilfælde kan det være svært at gennemskue, om der (som i jeres tilfælde) følger support med til jeres virtuelle servere.
Forklaring: Når jeg gennemser siden http://www.activewebs.dk/virtuel-server/, så kan jeg ikke umiddelbart se, at der følger hverken mail- eller telefonsupport med til jeres virtuelle server-løsninger - det eneste, der nærmer sig det er "24/7 vagttelefon?", hvilket jeg opfatter som en slags nødtelefon til brug for kritiske situationer. I dette tilfælde har jeg indtastet data, som om at der ikke følger support med, for ikke at stille brugerne noget i udsigt, som jeg ikke har kunne få bekræftet var inkluderet i løsningen. Men jeg har netop tilføjet mail- og telefonsupport til jeres virtuelle servere, da du nu har bekræftet at det er inkluderet i løsningerne :o)
Hvilke priser mener du er forkerte - kan du udpege dem for mig, så jeg kan kigge på det?
Sune Christesen:... vil du selv løbende besøge alle udbydernes sider og holde priserne ajour på alle deres produkter? ...
Som nævnt i et tidligere indlæg, så arbejder jeg sideløbende på at udvikle en crawler, som kan holde øje med ændringer på hver enkelt udbyders specifikationssider. Idéen er, at hvis crawleren registrerer ændringer i specifikationerne, så giver den mig besked om, hvilken udbyder der har foretaget ændringer og hvorhenne. Herefter vil jeg kunne opdatere specifikationerne på Webhotel-Tjek.
Sune Christesen:Har du overvejet i stedet at gøre det muligt for udbyderne selv at logge ind og tilføje samt vedligeholde deres data (ala find-webhotel.dk og nogle af de andre sites der er)? På den måde kan du løbende sende mails ud hvor du minder dem om at holde dem opdateret, ligesom du ikke selv hænger på at have lavet fejl når du har oprettet dem.
Dejligt forslag. Tanken har før strejfet mig, men nu er den blevet mere konkret efter, at du som udbyder har tilkendegivet ønske om den mulighed. Det vil jeg rigtig gerne arbejde videre med, så måske kan du sende mig en PB med dine tanker om, hvilke muligheder I som udbydere kan have brug for i den forbindelse.