Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om Webhotel-Tjek?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke sætte det op i en anden matrix, så det bliver nemmere at sammenligne. Nu synes jeg det er lidt rodet at finde rundt i, hvis f.eks. man vil finde den med mest plads og skal kigge alle igennem. Kan man få hver udbyder til blot at fylde én linje, vil det være meget mere overskueligt.

Ellers rigtig god ide.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Christesen:
Jeg har ikke kigget meget på dataene på siden, men ved umiddelbart at kigge lidt på de produkter du har oprettet fra os bliver jeg desværre lidt bekymret. Der er nogle priser der ikke passer, og her ud over står der at vi ikke tilbyder support via hverken e-mail eller telefon på vores virtuelle servere - og mig bekendt gør vi nu begge dele :) det er jo lidt det samme som med de ukorrekte oplysninger om unoeuro, hvilket jo er lidt uheldigt da vi som udbydere får udstillet vores produkter på en måde der ikke stemmer overens med virkeligheden - uden at vi selv har haft indflydelse på det.

Hej Sune. Jeg kan godt forstå din bekymring. Jeg gennemgår specifikationerne for hvert enkelt webhotel meget grundigt, når jeg skal indtaste data, men i nogle tilfælde kan det være svært at gennemskue, om der (som i jeres tilfælde) følger support med til jeres virtuelle servere.

Forklaring: Når jeg gennemser siden http://www.activewebs.dk/virtuel-server/, så kan jeg ikke umiddelbart se, at der følger hverken mail- eller telefonsupport med til jeres virtuelle server-løsninger - det eneste, der nærmer sig det er "24/7 vagttelefon?", hvilket jeg opfatter som en slags nødtelefon til brug for kritiske situationer. I dette tilfælde har jeg indtastet data, som om at der ikke følger support med, for ikke at stille brugerne noget i udsigt, som jeg ikke har kunne få bekræftet var inkluderet i løsningen. Men jeg har netop tilføjet mail- og telefonsupport til jeres virtuelle servere, da du nu har bekræftet at det er inkluderet i løsningerne :o)

Hvilke priser mener du er forkerte - kan du udpege dem for mig, så jeg kan kigge på det?


Sune Christesen:
... vil du selv løbende besøge alle udbydernes sider og holde priserne ajour på alle deres produkter? ...

Som nævnt i et tidligere indlæg, så arbejder jeg sideløbende på at udvikle en crawler, som kan holde øje med ændringer på hver enkelt udbyders specifikationssider. Idéen er, at hvis crawleren registrerer ændringer i specifikationerne, så giver den mig besked om, hvilken udbyder der har foretaget ændringer og hvorhenne. Herefter vil jeg kunne opdatere specifikationerne på Webhotel-Tjek.

Sune Christesen:
Har du overvejet i stedet at gøre det muligt for udbyderne selv at logge ind og tilføje samt vedligeholde deres data (ala find-webhotel.dk og nogle af de andre sites der er)? På den måde kan du løbende sende mails ud hvor du minder dem om at holde dem opdateret, ligesom du ikke selv hænger på at have lavet fejl når du har oprettet dem.

Dejligt forslag. Tanken har før strejfet mig, men nu er den blevet mere konkret efter, at du som udbyder har tilkendegivet ønske om den mulighed. Det vil jeg rigtig gerne arbejde videre med, så måske kan du sende mig en PB med dine tanker om, hvilke muligheder I som udbydere kan have brug for i den forbindelse.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

trymeOUT:
Du er en af de få personer der forstår at lave en fuldtud gemmenført hjemmeside det må jeg nok sige tilykke!!

Super fed side, men godt indhold til google! Synes ikke du skal ændre i designet, det er old school som det er og det er skønt!

Hehe, tak - tror jeg nok. Det "old school" design er ikke fredet, og det bliver nok kraftigt opgraderet på et tidspunkt ;o)

Tak for din ros - det varmer.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

Kan man ikke sætte det op i en anden matrix, så det bliver nemmere at sammenligne. Nu synes jeg det er lidt rodet at finde rundt i, hvis f.eks. man vil finde den med mest plads og skal kigge alle igennem. Kan man få hver udbyder til blot at fylde én linje, vil det være meget mere overskueligt.

Hej Kent. På kategorisiderne (Billige webhoteller, Professionelle webhoteller og Virtual Private Servers), har du mulighed for at sortere efter pris (standardvalg), antal domæner, diskplads og trafik. Vælg "Diskplads" i rullemenuen, hvis du vil se, hvilket webhotel, der har mest serverplads i hver enkelt kategori.

Det er ikke utænkeligt, at jeg udbygger det på et tidspunkt eller laver det på en anden måde, men indtil videre er det muligt at sortere på den måde.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hi Jesper,

I have made a little video to YOU:

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool feedback, Phillip.

I'm aware of your points and the development of Webhotel-Tjek is constantly going on (even at this moment I'm working on new features and content). However your feedback is still important and relevant.

You've mentioned the need for other sorting options - can you be a bit more specific? I know that there's no sorting options on the front page, but you've also mentioned this when mentioning the page for "professional webhotels" etc. - where I do have some sorting options.

The front page have a lack of graphics and display a lot of text - I'm aware of that and I'm also working on this.

Thanks.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:
You've mentioned the need for other sorting options - can you be a bit more specific?

Thankyou for the appreciation,

However, time is money (I have began charging for in depth feedback/improvements)

I hope you understand.

if your interested in such a in-depth feedback let me know (i will be adding it as a service to http://www.your-virtual-ninja.com soon)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, thank you for your feedback anyway.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

No worries :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)