Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport samarbejder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Fra  transervice Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søges samarbejde. Vi transporterer med biler fra 3,5 t til 35 t efter aftale. ADR bevis og høj responsabilitet. - Distribution - f.ex. firmafrugt- og frokost, dag- og ugeblade, post og pakker - Kurértjeneste - hvad som helst - når som helst - hvor som helst - Transport nationalt og internationalt til fornuftige priser - Firma- og privatflytning - samt eventuelt pakning og emballering - Ved flytteopgaver kan flyttekasser stilles til rådighed - Rydning af dødsboer - eventuelt med afsluttende rengøring. Kig in på vores websider www.transervice.dk . 

Udgang punkt, København eller Hillerød

Mere info du kan kontaktes på

28150055.

Adrian

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvad går samarbejdet ud på?For hvis det er blot reklame, og i skal finde kunder så har det jo intet med samarbejde at gøre ikke på den måde:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 1. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Fra  transervice Skrevet kl. 13:38

Samarbejdet handler om at transportere den mener er skriver i "reklame" Og reklamer er en måde at finde kunder og et samarbejde med en eller anden mere "store" er stadig normal, hvor det mig, som et lille firma jeg kan gøre bedre tider. Hvis du har noget for mig, kan jeg give dig noget istedet. Jeg glæder mig til at finde nogen hwo er interesed at give noget i retning af arbejde og få noget istedet kan lide ...." penge "eller ærlighed, tillid eller anden tænker. Men hvis du siger det, måske du har ret.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

nu har jeg lokaldistribution.dk

jeg er selv en slags distributions virksomhed så jeg vil gerne se hvad du kan tilbyde mig.

men jeg kan stadig ikke forstå hvad det handler om???

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)