Hej Jeg søger en leverandør til en mindre serie t-shirts jeg vil producere. Her er mine krav -GOD PASFORM/KVALITET, IKKE REKLAMEGAVEMODEL - MEN MODETSHIRTKVALITET! -mængde ca 400stk fordelt på: 8 Designs - /50stk af hvert design i forskellige størrelser Antal farver i designs - 3-6 farver -eget nakkemærke / vævet og syet i JEG SØGER DERFOR: -en færdig løsning hvor tshirten kommer hjem med nakkemærke syet i med tryk i god kvalitet dette er en prøveordre for at undersøge om der findes et markede for mine designs i DK, gør der det udvides naturligt med flere designs og andre beklædningsgenstande (ex: hættetrøjer, undertrøjer, pigetøj osv.) Det er vigtigt for mig igen at fræmhæve det skal være med eget nakkemærke syet i, da der er nok af modeller man ellers kan vælge imellem ved flere andre leverandører - pasform og kvalitet er i højsædet - ikke nogen kasseformede og store posede modeller - med korte ærmer der er meget korte (ikke ned til albuen) håber nogen kan hjælpe med en produktion som denne - jeg ser gerne der er mulighed for at få en prøve at tshirten hjem man kan tjekke for pasform osv inden produktion sættes igang. Venlig Hilsen Henrik |
Hej Henrik,
Vi kan trykke for dig - også 50 enheder pr print design -
du kan købe fashion styles mange steder,
American appereal
'Naked
Funtex, har lady fit, slim fit og fittede unisex, som er den style du søger -
i disse produkter kan du så få en systue til at sætte din egen tack / lavbe i.
Du bør købe din label hos en leverandør af dette- måske på nettet, og så få indsyet
din ettiket herhjemme.
Der er en systue i Frederikssund, som hedder modem - mener de ager 3-4,00 pr tee for at
fjerne gammel ettiket(hvis den hae en) og indsy ny ettiket.
Skriv på min bp@gtstryk.dk, så kan vi drøfte sagen.
venligst
Gts Bjarne