Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T--shirts: eget Label, tryk, god pasform - tætsiddende mode, god kvalitet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en leverandør til en mindre serie t-shirts jeg vil producere. Her er mine krav

-GOD PASFORM/KVALITET, IKKE REKLAMEGAVEMODEL - MEN MODETSHIRTKVALITET!

-mængde ca 400stk

fordelt på:

8 Designs - /50stk af hvert design i forskellige størrelser

Antal farver i designs - 3-6 farver

-eget nakkemærke / vævet og syet i

JEG SØGER DERFOR:

-en færdig løsning hvor tshirten kommer hjem med nakkemærke syet i med tryk i god kvalitet

dette er en prøveordre for at undersøge om der findes et markede for mine designs i DK, gør der det udvides naturligt med flere designs og andre beklædningsgenstande (ex: hættetrøjer, undertrøjer, pigetøj osv.)

Det er vigtigt for mig igen at fræmhæve det skal være med eget nakkemærke syet i, da der er nok af modeller man ellers kan vælge imellem ved flere andre leverandører - pasform og kvalitet er i højsædet - ikke nogen kasseformede og store posede modeller - med korte ærmer der er meget korte (ikke ned til albuen)

håber nogen kan hjælpe med en produktion som denne - jeg ser gerne der er mulighed for at få en prøve at tshirten hjem man kan tjekke for pasform osv inden produktion sættes igang.

Venlig Hilsen

Henrik

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:01

Hej Henrik,

Vi kan trykke for dig - også 50 enheder pr print design -

du kan købe fashion styles mange steder,

American appereal

'Naked

Funtex, har lady fit, slim fit og fittede unisex, som er den style du søger -

i disse produkter kan du så få en systue til at sætte din egen tack / lavbe i.

Du bør købe din label hos en leverandør af dette- måske på nettet, og så få indsyet 

din ettiket herhjemme.

Der er en systue i Frederikssund, som hedder modem - mener de ager 3-4,00 pr tee for at

fjerne gammel ettiket(hvis den hae en) og indsy ny ettiket.

Skriv på min  bp@gtstryk.dk, så kan vi drøfte sagen.

venligst

Gts Bjarne 

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 20:59

Hej.

Vil ikke sige meget mere end Bjarne... Ville selv foreslå funtex...

Jeg har også et lille tekstil trykkeri, og vil meget gerne hjælpe dig med den del.

Jeg kan også sagtens stå for kontakt til systue hvis det er nødvendigt.

Mvh

Mads O.

himynameismads@gmail.com

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Tilmeldt 26. Jul 11
Skrevet kl. 23:37

Tak for begge henvendelser.... men da jeg self håber det bliver et hit er det netop IKKE denne løsning jeg søger....

vil ikke bøvle med flere leverandører til et produkt--- altså 1 til selve tshirten 1 til tryk 1 til nakkemærker og en til at sy dem i.... det holder ikk :D

men tak jeg kigger videre rundt omkring

mvh

Henrik

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 23:12

Hej igen.

Hvis al kontakt foregår gennem mig, så bliver det jo heller ikke mere end 1 kontaktperson.

Jeg har fast kontakt til både funtex og en god systue. Jeg kan os lave "all inclusive" pris til dig;)

Mads O.

Explosive Printing

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Tilmeldt 26. Jul 11
Skrevet kl. 08:45

det er rigtigt... men har kigget ved funtex og deres unisex fitted er ikk hvad jeg leder efter i form eller farver...

det er ikke fordi jeg ikke kan håndtere at holde kontakten med flere leverandører - jeg vil bare finde 1 sted der kan levere mig det færdige produkt, fordi:

- jeg vil ikke stå i en situation hvor jeg har solgt varen, men ikke kan få den leveret fordi leverandør 1-2 ellet 3 har travlt med andre ting.

jeg er klar over det ikke bliver let at finde en sådan løsning for mig... men vil ikke starte op på halve eller nødløsninger. Selvom jeg er sikker på produktet ville blive fint, er det ikke det setup jeg leder efter.

leder nok efter et sted i østeuropa (polen) ex hvor de kan producere fra a-z og sende mig et færdigt produkt. D

Det kan stort set kun blive fordyrende på produktet at 3-4 skal tjene på deres service fremfor 1 leverandør med det endelige produkt.

men igen takker jeg for info og håber på flere henvendelser

det ville være super med en systue der kan producere de 400 tshirts efter mine mål

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)