Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketings problemer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en foredragsvirksomheder som ikke kan skaffe nok kunder til.

 

Er der nogen der har gode råde til marketing?

måske en PR- kampagne eller?

 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
PR vil være en rigtig god metode, til at gøre opmærksom på navnet og eventuelt den type foredragsholdere der "avles" i virksomheden. Derudover er markedsføring i søgemaskiner også at foretrække, da mange søger på f.eks. (eller særligt) Google til at finde foredragsholdere :)

Derudover kunne det også være en idé for din kunde at benytte sig af direct mail kampagner, hvor der gøres opmærksom på de forskellige foredragsholdere der er i virksomheden (kendte, som ukendte). Giv tilbud. Tilbyd unikke løsninger, som er anderledes og sjovere (end hvad?? ). Hele den røde tråd i denne marketingsstrategi bliver naturligvis tilpasset den enkelte virksomhed, da den garanteret har noget der gør den anderledes end de konkurrerende virksomheder

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey

Hvis du har PR vinklen, kan det være rigtigt effektivt, men gør dig selv den tjeneste at lade en prof. om at skive din pressemeddelelse, det gør den rammer meget bedre og du har jo kun 1 forsøg i denne omgang.

Direct Mail er ikke dumt, hvis du har en konkret målgruppe og skal kontakte dem på en seriøs måde, så er dette vejen, gør bare dig selv at sætte dig lidt ind i de virksomheder du sender ud til og find evt. en kontakt person som du sender brevet til.

Har du en række foredragsholdere i stald eller er det kun dig selv der tager ud?

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ved jeg ikke hvilke type foredrag du udbyder. Men har du overvejet partnerskaber med fx brancheforeninger, erhvervsråd, etc ? Du kunne jo "hjælpe" dem med at arrangere foredrag, mod at dit firma og dine foredragsholdere ville blive promoveret. Det er ihvertfald en forholdsvis billig metode, som stort set kun koster tid :-)

 

Mange hilsener

Jacob Højrup

Reklamebureauet gefühl



 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)