Frihjemmeside har besluttet at lave en række webshops hvor vi tilbyder at man kan få solgt sine produkter på. Konceptet er, at vi står for alle omkostninger vedr. webshoppen og markedsføringen heraf imod at vi får en andel i omsætningen, dette forhandels individuelt.
Frihjemmeside.dk har stor erfaring i opbygge webshops der sælger (konverterer) besøgende til salg. Vi er klar over at der er mange virksomheder der ikke har mulighed for at få en prof. webshop endvidere at vedligeholde den, derfor giver vi mulighed for udvalgte kunder kan sælge deres produkter via vores webshop imod en andel af omsætningen i provision.
Naturligvis sætter vi nogle krav til produkterne der skal sælges og varehåndteringen.
Det er et ufravigeligt krav at du håndterer alt vedr. pakning og forsendelse af varen.
Du lever af din virksomhed og driver den professionelt.
Dine varer er lovlige og egner sig til at sælge på nettet.
Dine varer er af en ikke teknisk karakter (ikke elektronik)
Der minimum er kr. 300 kr. i avance på dine varer.
Dine varer henvender sig til mængden (ikke meget niche præget varer)
Dato: 12-04-2007 16:23:57 Forfatter:Morten Nüchel Frihjemmeside har besluttet at lave en række webshops, hvor vi tilbyder, at man kan få solgt sine produkter på.
Dato: 13-04-2007 15:37:24 Forfatter: Niels Henriksen - Netopcom Hvad med punkt 4 i den øverste blok Gad vide hvilke varer der kan være 300 kr på i avance...
Er der ikke det på dine Tiger-SMS...? Pokker da... her gik jeg og troede at SMS var en guldgrube...!
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Dato: 13-04-2007 19:28:31 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 13-04-2007 15:37:24 Forfatter: Niels Henriksen - Netopcom Hvad med punkt 4 i den øverste blok Gad vide hvilke varer der kan være 300 kr på i avance...
Er der ikke det på dine Tiger-SMS...? Pokker da... her gik jeg og troede at SMS var en guldgrube...!
MVH
Nej nej... har kun 298 kr i avance på dem ;)
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....