Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør som har styr på Drupal og modificere samme

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg var ellers igang med mit netprojekt - men min udenlandske programmør har valgt, at grave sig helt ned og ikke give kontakt fra sig.

Så jeg er både fattig og uden noget produkt som helst fra de penge jeg har givet foreløbig til ham.

Lige nu vil jeg rigtig gerne få mit projekt i gang igen.  Jeg er så lige blevet sygemeldt grundet en gammel skade jeg har i hoften. Så håber lidt jeg kan finde en venlig programmør sjæl der kan indordne sig med maks 1500 kr pr. måned i en form for afbetaling på projektet. Hvordan programmøren skal sikres skal vi nok finde en god løsning på. det kunne måske være en del-procent ejerskab i selve projektet.

Jeg havde tænkt mig det skulle køres over feks. Drupal som backend så jeg ved det CMS er sikkert og solidt.

Der skal laves noget specielt programmering til en af modulerne på selve sitet - så personen skal være sikker i både programmering, tænke selv og komme med ideer.

Selve designet har jeg allerede. Det er endda sliced og coded så det er klart til at "smide på".

Projektet er en portal - social portal, med debat, chat og hygge.

Her skal her.dk domænet bruges til.

Håber at høre fra jer, Jeg bor i Kalundborg på Sjælland. Det meste kan jo klares på chat, mail mm.. men møde skal nok arrangeres også når jeg har fundet Personén jeg ønsker til mit projekt.. (vores projekt)

Mvh

Kasper

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)