Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 forslag + 1 fejl !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

jeg har et forslag til de priser på virksomhedsbørsen.
Jeg ser så SJÆLDENT noget jeg leder efter, og derfor er 499 for 14 dage mange penge, bare for at se en annonce. Kunne man ikke købe sig adgang til bare en annonce adgangen ? For f.eks. 99 kroner ?

Desuden har jeg fundet en fejl.

Hvis jeg kigger på en annonce kommer der relateret emner frem i bunden. Hvis jeg klikker på nogle af dem, er de enten ikke aktive ellers bliver de ikke fundet.

Mvh

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Next.man,

Kan du ikke sende mig et par konkrete eksempler på det med relaterede annoncer? Altså hvilken annonce du kommer fra - og hvilken annonce, der fejler.

Dbh
Jimmy Carlsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:

Hej Amino.

jeg har et forslag til de priser på virksomhedsbørsen.
Jeg ser så SJÆLDENT noget jeg leder efter, og derfor er 499 for 14 dage mange penge, bare for at se en annonce. Kunne man ikke købe sig adgang til bare en annonce adgangen ? For f.eks. 99 kroner ?

Mvh



Hej

Det kunne vi godt, men vi gør det ikke af flere årsager.
Den ene er at vi så ville få en masse support ala "Jeg har nu betale 99 kr. men personen der vil sælge virksomheden gider ikke svare mig, så jeg vil have mine penge tilbage" etc.  
Den anden er, at jeg vil tro at vores omsætning på virksomhedsbørsen vil falde og det har vi ingen interesse i. Den omsætning vi har nu, har vi brug for til at videreudvikle Amino for.

Men tak for forslagene, det er altid godt at få input.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)