Hej Folkens Jeg har en "gavekort pakke" i overskud og tænker at den måske ville bringe lykke for en iværksætter der trænger til en fri aften :) Derfor udlodder jeg dette gavekort der indeholder: 2 X billetter, 2 x lækre varme popcorn og 2 x dejlig kold sodavand efter eget valg. Mums! Det eneste du skal gøre er at smutte ind på punkta.dk og oprette dig som gæsteblogger :) Det er selvfølgelig fuldstændig gratis at oprette sig og i det hele taget bruge siden! PunktA.dk er en ny "erfaringsdatabase" for online iværksættere. Når du opretter dig får du adgang til selv at kunne skrive indlæg om hvad du har oplevet af udfordringer, hvilke erfaringer du har gjort dig og hvordan det gennerelt er at være online iværksætter. Ud over at det giver god, spændende læsning for andre online iværksættere giver det selvfølgelig også lidt på SEO kontoen på sigt da der vil være link til jeres hjemmesider når i opretter jer. For at være med i konkurrencen er det ikke et krav at du skriver indlæg, blot det at du viser din støtte ved at oprette dig som bruger er nok for os :) Alle indlæg er selvfølgelig meget velkommen! Konkurrencen slutter i morgen d. 29/9 kl 23.59. Jeg trækker lod blandt jer der har tilmeld jer og sender gavekortet til den heldige Amino :) Vinderen bliver selvfølgelig annonceret her i tråden :) Du kan oprette dig og læse lidt mere her: Opret bruger i dag og vind biografbilletter Håber i er klar på denne lille konkurrene på en kølig onsdag aften :) Dba Thomas |
Så er de første medlemmer registreret, Velkommen til :)
Hvilken film skal i se hvis i vinder?
Selv ville jeg tage ind og se Headhunter, den skulle være rigtig god! --> Se info om filmen