Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide udvikling

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

trymeOUT:

Han er her allerede :)

Men han lukker ikke så meget ud :)

Ok :) Det er nok også fornuftigt at holde kortene tæt på kroppen, men søger han iværksætter rådgivning, så er de mennesker, der arbejder med det til for netop at hjælpe med udvikling og gode råd.

Jeg ville nok heller ikke gå i detaljer her, men med en rådgiver og under 4 øjne, så ville jeg helt sikkert bede om hjælp og give de oplysninger der skal til for at få den bedste hjælp.

Han har undersøgt markedet og ved hvilke mangler de andre har (eller fejl) og de samme mangler og fejl skal han så undgå ;)

Mvh

Heidi

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:56

ok.. Nogen vil sikkert tænke at ideen er lidt langt ude...Men jeg har tænkt på at udbydde E sport odds på nettet.. Jeg har lavet research og der er næsten ingen som gører det here endnu.

edit: ku godt tænke mig at snakke privat om min ide, så jeg kan inddrage flere detaljer og diskutere lidt om ideen er god nok.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:07

Hej Vlad

Jeg spiller selv meget(har gjordt) tilføj mig på Skype

esorensendk

eller skriv til min mail

admin(A)e-sorensen.dk

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:17

Vlad:

ok.. Nogen vil sikkert tænke at ideen er lidt langt ude...Men jeg har tænkt på at udbydde E sport odds på nettet.. Jeg har lavet research og der er næsten ingen som gører det here endnu.

edit: ku godt tænke mig at snakke privat om min ide, så jeg kan inddrage flere detaljer og diskutere lidt om ideen er god nok.

din research har ikke været særlig dybdegående...

Udbud af spil om penge er forbudt, med mindre man er Danske Spil, som har monopol på dette.
Der er så via EU lempet på loven så andre også må udbyde dette fra årsskiftet. Det kræver dog en kæmpe kapital som sikkerhedsstillelse, og en årlig licens.

Du kan sikker finde de eksakte regler ved at google om emnet. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:01

hvor kan jeg læse om det nye betting lov i detaljer? og kapitalkrav til online betting virksomheder?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)