Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress brugere kan ikke logge ind...?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg med et lidt irriterende problem som jeg ikke lige kan gennemskue...

Jeg har oprettet en blog til en virksomhed, og i den forbindelse er jeg selv admin. på bloggen.

Jeg har så oprettet to brugerkonti til virksomhedens to brugere, de er begge oprettet som admins.

De to nye brugere har hele tiden problemer med at logge ind på deres Wordpress admin. selvom de bruger et brugernavn og adgangskode der virker... jeg kan sagtens logge ind med deres oplysninger, men de kan ikke selv....hvorfor kan de ikke det??

I starten kunne de godt logge in, måske en enkelt gang, men så derefter kunne de ikke. Så prøvede jeg at ændre adgangskoden, så kunne de igen, måske en enkelt gang... og så kan de ikke alligevel...

Har jeg glemt noget...?

Håber i kan hjælpe

Hilsen

Anders Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56

Det lyder spøst. Sidder de bag en eller anden form for firewall, der lukker af at Wordpress kan lægge cookies

Bruger de samme browser, som du gør?

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:30

Hej Kasper

Problemet er lidt underligt....

A og B (lad os kalde dem det) har hver deres problem.

A har kunne logge ind, en gang i mellem, men kan slet ikke mere.

B har haft samme problem, men fik et nyt password, og har nu ingen problemer.

A har fået nyt password flere gange, og kan stadig ikke komme ind, men han kan tilgengæld godt logge in med B's kode... Så det er ikke umiddelbart A's computer eller browser der ser ud til at være problemet.

Jeg tænkte på at slette A som bruger, for at oprette ham igen, men det lyder ikke særligt fornuftigt for mig, at det skulle hjælpe noget...

Jeg ved ikke lige hvordan det skal gribes an... nogle bud??

/Anders Olsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)