Godaften Amino Jeg har igennem lang tid fulgt med herinde og læst mange forskellige indlæg. Jeg har før været ret aktiv, da jeg var var online med webshop. Jeg har fået en idé til en lille projekt jeg overvejer at sætte i søen. Jeg er ved at udtænke den optimale måde, hvorpå jeg skal gøre dette. Jeg søger en løsning, hvor andenpart har mulighed for at oprette en annonce i en givende kategori, uden at jeg skal sidde og gøre det for vedkommende, jeg vil dog gerne have mulighed for godkendelse inden udgivelse. Derudover ønsker jeg kunne blænde noget af indholdet f. eks. kontakt oplysninger mv. disse kan en bruger få gjort synlige ved at tilmelde sig som bruger/betale. Findes der plugins i Wordpress til dette? Eller evt. andet nemt redigerbart online værktøj? Jeg har ingen programmeringsforudsætninger, men plejer at lykkes med godt med plugin løsninger. Har I et bud på en løsning, som jeg selv kan lege med? Kan I alle have en god aften! Gruss Kim Kristensen, Düsseldorf! |
Kim Kristensen:Derudover ønsker jeg kunne blænde noget af indholdet f. eks. kontakt oplysninger mv. disse kan en bruger få gjort synlige ved at tilmelde sig som bruger/betale.
Evt. det bare er muligt at blokere artikler, så der kun ses et udsnit af en Bloggen/siden før man bliver medlem?