Hej alle, Jeg ved ikke om jeg har fået smidt dette indlæg det rigtig sted, men nu prøver jeg alligevel ;-) Jeg har med min bror startet en lille t-shirt virksomhed, vi beskæftiger os primært med t-shirts og beanies, og er nu efter at have arbejdet i et års tid på at opbygge firmaet og planlægge og designe vores produkter klar til at finde en leverandør... Det viser sig så, at der er en masse leverandører derude som gerne vil have vores penge, men hvordan søren får jeg fat i en god leverandør? Umiddelbart vil vi gerne finde en leverandør i Europa, der kan levere custom made t-shirts på omkring 180-210gsm med vævet necklabel og print som skal være af en høj kvalitet, noget som dermed ikke hurtigt bliver slidt gråt og kedeligt i vask, og samtidig må syningerne heller ikke "skrue" sig rundt om kroppen efter bare få vaske. Mit spørgsmål er derfor, om der er nogle herinde som kan hjælpe og anbefale en leverandør der opfylder ovenstående? Jeg vil meget gerne have en e-mail adresse, og så kan jeg selv kontakte dem og finde ud af ovenstående =) Jeg har før haft kontakt med en leverandør i Kina og senest en i Bangladesh, førstnævnte var mildt sagt en skandale, og sidstnævnte er umiddelbart okay, men da vi er en lille nystartet virksomhed, foretrækker vi at have vores leverandør forholdsvis tæt på af forskellige årsager, som at vi dermed selv kan tage ned og tjekke kvaliteten under produktionen og at det er noget mere simpelt at importere fra en europæisk land. Jeg kan kontaktes på signe@peeshirts.com, eller her via amino selvfølgelig =) På forhånd tak for hjælpen, Mvh. Signe |
Europæisk tøj leverandør
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)