Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til reputation management

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

anonym7:
gør vel, at det er injurier - men eftersom indlæggene er 4 år gamle er den del formentlig forældet.

Nej, bare roligt, det er ikke forældet. Og krænkelsen pågår jo stadig på trods af din anmodning om at fjerne det. Det gør faktisk bare sagen mere alvorlig for krænkeren.

Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - heller ikke selvom jeg ikke har gjort andet for at få det fjernet end at kontakte administratorer og indehavere af forumet? jeg har nemlig ikke telefonnumre og adresseoplysninger på dem der har skrevet tingene.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er i princippet lige meget. Det kan naturligvis være en hjælp i en sag, hvis du selv kan skaffe krænkernes navn og adresse, men udgiveren står også med et ansvar - særligt når han ved, at du benægter påstandene.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej anonym

Skriv en PB til mig med URL til forummet :) - så skal jeg nok prøve at hjælpe dig med at finde kontaktinformationer.

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem som ejer forumet og er administrator af det, er forpligtet til at følge medieansvarsloven eller noget i den stil.

Og den siger kort og godt at hvis der er trusler og injurier etc så kan man straffes med optil 4 års fængsel.
Samtidigt er det politiet du skal anmelde det til...

Jeg har selv prøvet situationen og det jeg gjorde efter at have snakket med dem flere gange som hostede det forum, var at skrie en kopi af en stævning til erstatning, samtidigt vedlagte jeg en kopi af en politianmeldelse på direktøren i selskabet og salgs og marketingsansvarlig, som stod for deres blog. Endividere udsendte jeg en pressemedelse og ringede til nogle journalister som bragte pressemedelsen.

Det fik dem til at makke ret og de fjernede bloggen helt i løbet af 2 uger.

At begynde at lave sider som linker på Google og komme højere op er utroligt tidskrævende så det vil jeg ikke anbefale dig.

/M

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tænker jeg blot alternativer, så tag det som det er :-)

Kunne du ikke skifte navn og firmanavn ? Ja ja, jeg ved det. Det er en drastisk beslutning og kræver lidt tilvænning. Men overvej følgende :

1. Du hedder måske Jesper Jensen nu og kunne alternativt ændre dit navn til Jasper Juhl Jensen. Det er stadig tæt på, men alligevel anderledes. Dine venner og familie vil jo stadig kalde dig Jesper, men udad til hedder du noget andet.

Måske dine plageånder finder ud af det og starter forfra, men på et eller andet tidspunkt efter 1000 navne skift mister De vel interessen :-)

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anonym

Som de andre i tråden er inde på, kan det ofte være den bedste vej at gå, med at få en advokat til at skrive et lille "venligt" brev. Se det som en investering - kan du bare miste én enkel, eller to vigtige aftaler for de 2000 kr. som du bruger på at få skrevet brevet, kan pengene være godt givet ud. På den anden side kan du være uheldig, og ikke få en fis ud af brevet - det er en chance som du må tage.

Skulle du ikke have lyst til at tage risikoen, eller er du helt flad, så send mig en besked - så skal jeg gerne give dig en vurdering, af hvor svært du vil have med at få fjernet i hvert fald side 1 på Google, når man søger efter dit navn (selvfølgelig uden at det koster dig én eneste krone).

Held og lykke!

Emil Blücher

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)