Jeg må nok hellere uddybe min idé lidt. Det skal siges at jeg har opbakning fra en advokat der meget gerne vil være til rådighed med hjælp og vejledning, en psykolog der meget gerne vil være til rådighed med hjælp og vejledning, jeg er i gang emd at forhandle en aftale på plads med Rigshospitalets center for voldtægtsofre med deres læger og andet personale, med Joan Søstrene som er et sted hvor mange kriseramte kvinder henvender sig, kriminalforsorgens præventive råd etc. Det er mig meget på sinde at få dette site op at køre. Jeg har personligt været i berøring med personer der har været udsat for overfald og er blevet meget rystet over hvor svært det er for dem at få den rigtige hjælp!
Så det faglige burde være på plads. Jeg har ingen intentioner om at gøre livet sværere for disse kvinder, kn hjælpe dem.
Hej med jer,
Jeg går med planer om at starte en hjemmeside op til kvinder og pårørende der i høj grad kan får brug for noget hjælp og vejledning etc. efter at de har oplevet noget forfærdeligt såsom et overfald eller lignende. Jeg har allerede købt websitet, men jeg er lidt i tvivl om hvordan man kan få en sådan side op at køre. For det første har jeg henvendt mig til en del webbureauer men det koster en formue at få lavet sitet som jeg gerne vil have det og det vil ikke være et site der skal laves for at tjene penge, men for at hjælpe og støtte. Har Inogle idéer til hvordan man kan få dette site finansieret? Jeg vil jo helst lave et site der ikke kræver betaling fra brugerne, men det er svært. Jeg har henvendt mig til mange steder i den offentlige sektor, men har fået afslag. Nu er min økonomiske situation således at det ikke er muligt for mig at låne penge til dette projekt, men det er som sagt noget der ligger mig meget på sinde at få lavet. Jeg vil mene at det kan komme på benene med et lån eller finansiering på 50.000 og 60.000 kr. Kan I hjælpe mig med nogle idéer her til? Mvh Lotte |
Find en ildsjæl i dit netværk der har forstand på opsætning af hjemmesider. Der er et hav af gratis CMS systemer og debatfora og med den rette opsætning vil din eneste udgift være til selve webhostingen der meget nemt kan ligge under 50 kroner om måneden.