Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Begynder spørgsmål vedr. google

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte mit domæne www.scorehawk.com for lang tid siden, og fordi jeg ikke brugte det har domæne udbyderen kapret det i mellem tiden, så når folk søger på mit domæne på google er der en følgetekst der opfordrer folk til at købe domæner hos dem. Nu tager jeg selv navnet i brug.

Jeg vil gerne selv ændre den tekst der står når du googler scorehawk, men ved ikke hvor jeg ændrer? Måske google webmaster tools, men jeg kan ikke selv validere mig...måske i mit hosting firma, men er bange for at spolere noget...eller måske hvor jeg har købt domænet, nogen der lige kan hjælpe?

På forhånd tak

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nummer vil jeg sige google er vis ønsker meget trafik , uden tekst bliver det meget lidt der kommer derfra.

vis besøgene fra google af er det vigtigt med tekst på siden , der er jo feeds på siden lige nu, jeg synes det er lettest at gå i  stille og roligt at skabe lidt indhold på siden

social markedsføring videoer på siden , facebook twitter køre lidt nyheder 

Tilmeld siden ikke google det går langt hurtigere vis den finder linket her på amino.dk mv. dog god ide også med masser af tekst på siden

Hav den vildeste passion til videre formidle en masse viden , giv dig fuldt ud. 

Vis har masser af tid kan man selv lave lave en del  Lhttp://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og  denne her http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå nu har google været forbi min side, og ændret teksten til fodboldrelateret tekst (sikkert fra et af mine feeds).

Jeg ville nu gerne selv bestemme hvilken tekst der står når man søger på mit domæne, kan jeg ikke få lov til det et sted? Hvor please?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er den mindre beskrivelse på google under selve linket til din side så er det meta description du skal ændre.

 

<meta name="description" content="Skriv her hvad du vil have google skal vise" />

Denne linie finder du i

<head></head> afsnittet i din kildekode :)

Fortsat god dag.

 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, men jeg forstår ikke svaret *S*

Er det et sted på google, hvor jeg skal have adgang til webmaster tools?

Er det et sted på min hosting server, hvor sitet er uploaded?

I de to tilfælde skal jeg nemlig have fat i min programmør igen...eller er det noget jeg selv kan gøre et sted?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Tak, men jeg forstår ikke svaret *S*

Er det et sted på google, hvor jeg skal have adgang til webmaster tools?

Er det et sted på min hosting server, hvor sitet er uploaded?

I de to tilfælde skal jeg nemlig have fat i min programmør igen...eller er det noget jeg selv kan gøre et sted?

Meta-descriptions skal du selv skrive ind på din hjemmeside. Hvor og hvordan du skal gøre det, afhænger af hvilket system du har bygget din side i.

Det er altså ikke hos Google eller din hosting-udbyder du skal gøre noget.

/Brian

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen..

Det er noget du selv kan gøre, du skal dog have adgang til backend hvis du bruger CMS system eller FTP til din server hvor din hjemmeside er uploadet..

Hvis du på nuværende tidspunkt går ind på din hjemmeside, højre klikker på den og siger trykker på vis kildekoden vil du kunne se en masse kode som er din hjemmeside. Der vil du kunne se de linier jeg tidligere har skrevet..

Men hvis du har en programmør, så kan du jo bare give ham den sætning du vil have google skal vise når man søger på det, så er jeg da sikker på at han kan ordne det for dig, det tager ingen tid.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)