Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min idé omkring Lejeordningen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

en af mine mange idéer er Lejeordningen.dk og jeg vælger at dele den med jer i håb om at finde nogle som finder idéen interessant sammen med mig. 

Kort fortalt:

Jeg har et surfboard som jeg ikke bruger ret ofte. Inde på Lejeordningen.dk kan jeg leje det ud til andre for et lille beløb. De som gerne vil prøve at surfe kan så leje det for 100 kr. for en dag i stedet for at skulle købe et nyt til 5000 kr. 

Idéen er, at private kan leje deres ting ud, til andre private. En form for Den Blå Avis hvor det her ikke er salg af brugte ting men leje af brugte ting.

Der hvor jeg finder det kritisk er forsikring. Hvad hvis ham jeg lejer mit surfboard ud til ødelægger det? 

Hvad synes i om idéen og konceptet Lejeordningen.dk?

Nogle som vil med til at starte det op?

Hilsen Madsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 24. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:23

Hey Madsen

Personligt synes jeg ideen er rigtig god..

Tror også selv jeg ville kunne finde på at benytte en sådan tjeneste/service hvis der var noget jeg overvejede at købe, men som måske var lige i overkanten af hvad jeg ønskede at investere i, uden at vide om det egentlig var noget man ville gide bruge sin tid på i længden.

Med hensyn til det med forsikring af eks. et surfboard, så kan dette måske løses med et depositum i stedet. F.eks. dit surfboard koster 5000 kr. så kunne depositum udgøre 10 % eller sådan noget, dette mindsker hvertfald chancen for at folk som lejere det, er totalt ligeglade med den lejede genstand, da det ikke bare er 100 kr. de har ude af lommerne..

Mvh.

Benjamin

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:16

Tak for svar, 

godt at se at der er en der finder idéen god :-)

Andre ting kunne jo f.eks. være snowboard, fiskeudstyr, cykel, trailer, værktøj, osv.

Jeg er stadig på bar bund ang. det med forsikring. Har folk ikke selv en forsikring der dækker hvis skaden sker, så man undgår at betale f.eks. depositum? Og hvis man betaler 10% så er det jo stadig ikke nok til at dække hele skaden hvis det sker. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 24. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:52
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)