Hej kære Aminoer jeg har gang i et projekt, som er lige på trapperne til at gå online. Men jeg har brug for lidt hjælp.. Jeg har lavet www.udlejerbasen.dk som er et marked for lejere og udlejere. Det vil sige at på Udlejerbasen.dk kan du både som privat og erhverv udleje alt mellem himmel og jord. Og det gør jo så at man som lejer kan søge og finde lige det man står og mangler. Sitet er ikke åbnet helt op endnu, men for at "the grand opening" skal blive en succes, så er der behov for nogle annnoncer på siden, så der er noget at leje fra dag 1. Så ligger du inde med noget du vil leje ud, så hiv fat i mig på info@udlejerbasen.dk, så sørger jeg for adgang til sitet, så du kan oprette en gratis annonce. Du vil blive forbavset over hvor meget der kan lejes ud: Cykler, havefræser, campingvogn, trailer, motorsav, grill, tagboks og meget mere. Det kunne også være dig selv til havearbejde, hundelufter, snerydning.. kun fantasien sætter grænser, så mon ikke du har noget der kan lejes ud? Det skal selvfølgelig lige siges at det er gratis for private at oprette en annonce på udlejerbasen (Er du professionel udlejer, så hiv fat i mig, så laver vi en super intro pris) Så kom frisk, opret en annonce på udlejerbasen og begynd at tjene penge på noget der bare står og samler støv :) |
ide'en er da meget god.. forstår bare ikke hvorfor du vil ha penge fra ikke private..
det koster da mindre at lave en side selv.. hvorfor ikke bare komme igang når du er så stor du ikke længere kan undværes, kan du starte med at tage penge.. helt som dba.dk har gjort det ;-)
hvorfor begynde at reklamerer 20 dage før.. har glemt din side til den tid