Hej Amino'er Jeg skriver på vejene af Amager-SK, som søger sponsorer til både deres elite og brede hold. Om klubben:Amager-SK er en sport klub med fokus på Håndbold. Klubben som ligger i København, spiller kampe på hele Sjælland og København området. Klubben har 232 medlemmer fordelt på 11 hold. Klubben er parate til at sammensætte et sponsorat, der passer lige netop til din virksomhed. De kommer gerne med et konstruktivt oplæg, som både er til god gavn for din virksomhed og klubben. Hvad koster et sponsorat:Et standard sponsorat lyder på 7000 eks. moms. Hvad for du til gengæld:Klubben går selvfølgelig også op i at du skal få noget for pengene. Derfor tilbyder klubben reklameplads, heriblandt på spillertrøjer og i en sportshal, samt flere steder. Kan det trækkes fra i SKAT?Det hurtige svar er JA. Hvad skal jeg gøre?Du er enden velkommen til at kontakte mig, med hensyn til et sponsorat. Du er velkommen til at kommentere eller ligge en PM. Så vil jeg gå videre med det til klubben. Jeg tilbyder også at sidde med til forhandlingerne, for at sikre du for noget for dine penge. (Helt gratis) |
Amager-SK søger sponsor. Både elite og brede hold.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Få WebHotel gratis en hel måned, Brug rabatkoden: gratis
Hvis du ikke er tilfreds, er du IKKE bundet til køb.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)