Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amager-SK søger sponsor. Både elite og brede hold.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kbh S
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg skriver på vejene af Amager-SK, som søger sponsorer til både deres elite og brede hold.

Om klubben:

Amager-SK er en sport klub med fokus på Håndbold. Klubben som ligger i København, spiller kampe på hele Sjælland og København området. Klubben har 232 medlemmer fordelt på 11 hold.
Klubben har en elite afdeling, hvor herrerne spiller i 2. og 3. division samt serie 1. og 2. Kvinderne spiller i Kval rækken samt serie 2. og 3.
Ud over elite holdene, har klubben også en ungdomsafdeling, med en masse hold i alle aldre.

Klubben er parate til at sammensætte et sponsorat, der passer lige netop til din virksomhed. De kommer gerne med et konstruktivt oplæg, som både er til god gavn for din virksomhed og klubben.

Hvad koster et sponsorat:

Et standard sponsorat lyder på 7000 eks. moms.
Der er også mulighed for et større sponsorat samt et halv sponsorat.

Hvad for du til gengæld:

Klubben går selvfølgelig også op i at du skal få noget for pengene. Derfor tilbyder klubben reklameplads, heriblandt på spillertrøjer og i en sportshal, samt flere steder.

Kan det trækkes fra i SKAT?

Det hurtige svar er JA.
Da klubben tilbyder en reklameplads til gengæld for sponsoratet. Tillader SKAT at du kan trække sponsoratet fra.

Hvad skal jeg gøre?

Du er enden velkommen til at kontakte mig, med hensyn til et sponsorat. Du er velkommen til at kommentere eller ligge en PM. Så vil jeg gå videre med det til klubben. Jeg tilbyder også at sidde med til forhandlingerne, for at sikre du for noget for dine penge. (Helt gratis)
Eller du kan kontakte klubben direkte på sponsor@amager-sk.dk.

WebHotel gratis en hel måned, Brug rabatkoden: gratis
Hvis du ikke er tilfreds, er du IKKE bundet til køb.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)