|
Hej alle amino brugere :) Har i længere tid sparet en del penge op og overvejer nu om jeg skal starte et firma og købe en udlejningsejendom. Jeg er dog helt ny på området og kunne godt bruge en masse gode råd fra jer herinde eller måske endda en mentor. Jeg har kigget på denne ejendom: http://documentfetcher.edc.dk/Default.aspx?CaseNumber=98153978&DocumentType=4 Hvad skal man være opmærksom på ud over selve ejendommens stand? Håber nogen af alle de kloge hoveder herinde, kan hjælpe mig lidt i gang fx til at finde nogle gode steder at læse om investering i ejendomme med henblik på at leje dem ud. |
Hej Myzzcoffee,
Jeg er selvstændig erhvervskonsulent med speciale i salg, køb og vurdering i erhvervsejendomme samt portefølje administration og står gerne til rådighed hvis du har nogle mere specifikke spørgsmål eller har brug for en sparringspartner.
Du kan skrive til mig her eller via www.fenriserhverv.dk
Der er en del du skal være opmærksom på udover ejendommens stand, både indre og ydre faktorer, såsom lejeniveau i området, beliggenhed i forhold til offentlig transport / uddannelse (ofte vigtigt for lejere), og meget mere.
Jeg har lige kigget hurtigt på prospektet og kan se ejendommen ligger noget væk fra mit normale geografiske område, men skulle nok kunne hjælpe alligevel.
Omkring steder på nettet du kan læse om investering i ejendomme kan du finde en del på de store kæders sider (EDC, Nybolig, Home osv), men ellers vil en hurtig googlesøgning hurtigt pege på en del artikler.
Skriv endelig hvis du har brug for lidt gratis sparring eller brug for en decideret købskonsulent
Bliv gratis medlem