Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog/videodagbog om unge iværksættere - vil du følge?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej unge Aminoer,

Jeg er med min kammerat igang med et rigtig spændende projekt. Vi skal til at starte en virksomhed op, og er nu igang med at finde programmører til den hjemmeside som hele virksomheden skal bæres af. 

Vi er begge to 17 år, og iværksætteri interesserer os super meget. Vi elsker begge to at læse andres historier om hvordan de har gjort, hvor langt det er nået osv.

Derfor har vi snakket om at blogge om hele vores projekt - på godt og ondt. Lave nogle kreative videodagbøger og andet sjovt, som alt sammen viser hele vores ''rejse'' fra idé til (forhåbentlig) velfungerende virksomhed.

Spørgsmålet er egentlig bare, om dette er noget DU vil finde spændende at følge med i? Vi vil jo netop kun gøre det, hvis der faktisk vil være nogen som gerne vil se det.
Vi har selv snakket om, at vi ville rigtig gerne kunne have fulgt andre unge iværksættere tæt på deres kamp. 

Nyd resten af lørdagen.

Bedste hilsener,

Mathias

Fra Vejle
Tilmeldt 27. May 11
Skrevet kl. 10:59
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:03

Kunne da være meget spændende at følge, hvis det bliver lavet ordentligt Skype-Wink

Fra Vejle
Tilmeldt 27. May 11
Skrevet kl. 17:30

Fedt at du vil følge! Det bliver naturligvis lavet ordenligt - vi tænker i kreative men simple tiltag.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:38

Lyder spændende :) Gi den gas!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:42

Det ville være en super fed ide. Elsker at følge med i andre unge iværksætteres projekter, så hvorfor ikke...?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 14:57

Da jeg selv også er 17 og interessere mig utrolig meget for iværksætteri, så ville jeg da bestemt følge jeres blog/videoblog.
Bare det bliver lavet lidt interessant, så man ikke er ved at falde i søvn.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:49

Jeg er selv 16 år gammel, så dette ville bestemt være aktuelt for mig. Jeg ville klart følge med!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:23

Jeg vil helt sikkert også følge med. Vel og mærket at det er spændene og brugbart ;-)

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:31

Jeg vil bestemt også gerne følge jer, da jeg godt kan lide at læse om andres "iværksætterhistorier" ;)

Find en god og billig backup løsning her!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)