Hej Smith. Nu spurgte Kenneth R. J. om såvel positive som negative ting - derfor vil det da være forkert ikke at nævne søgemaskinevenligheden som en kritisk faktor. Måske opfatter vi noget forskelligt med ordet "C5 Online"? Og en webshop skal være super søgemaskineoptimeret for at produkterne kommer højt op i Googles søgeresultater. I min verden, så kan det være lige meget at have en webshop til at begynde med hvis dette fundamentale krav ikke bliver opfyldt. Hvis du blot opfatter "C5 Online" som en måde at få adgang til data, som du f.eks. kan bublicere via andre hjemmesidesystemer, kan vi måske være enige. Men så er en snabel direkte ned i en SQL database vel at foretrække. Christian |
Christian iMARKETING:Måske opfatter vi noget forskelligt med ordet "C5 Online"?
Jeg opfatter "C5 Online" som en webshopløsning.Og en webshop skal være super søgemaskineoptimeret for at produkterne kommer højt op i Googles søgeresultater.
I min verden, så kan det være lige meget at have en webshop til at begynde med hvis dette fundamentale krav ikke bliver opfyldt.
Hvis du blot opfatter "C5 Online" som en måde at få adgang til data, som du f.eks. kan bublicere via andre hjemmesidesystemer, kan vi måske være enige. Men så er en snabel direkte ned i en SQL database vel at foretrække.
Med C5 Online får du et komplet økonomistyringssystem, hvor du kan håndtere dit finansbogholderi samt foretage fakturering
Så nej C5 online er IKKE en webshop, det er et ERP- og dertil kan der købes den her effectshop, om muligt.. og den dykker nok ned via sql eller api...