Mens alle mennesker er taget i byen, sidder vi alle aminoer her og planlægger vores forretning, udarbejder vækstplaner.. Eller bare sidder på amino og nyder læse interessante indlægge og prøver hjælpe hinanden. Normal er det sådan, at man først starter sin virksomhed og bagefter fortæller alle om den... Meeeen jeg griber det anderleds and.. Jeg vil have jeres mening om det jeg ville starte. Jeg drømmer om starte en webshop som sælger al slags hårfjerner, hårfjercream, voks osv Hvad synes i om ideen. Hvordan kan jeg finde levandøre som kan levere forskelluge mærker indenfor hårfjerningsprodukter? |
webshop fjerner dit hår (hvad synes du, råd modtages)
- 1
Sådaaaaan
I think there's a lot of people doing that kind of thing you are in a very competitive market what is the reason that you want to do this? because it's very important to have a passion about what you're doing to the allocate going otherwise it might just cost you a lot of money and be pointless if it's just for the money. |
Enig med Phillip, men hvis det er hvad du ønsker at starte så undersøg om der er plads til en virksomhed mere, undersøg hvordan de andre klarer sig og vurder om du kan vinde konkurrencen. Det er næsten umuligt at finde et marked uden konkurrence, så spørgsmålet bør snarere være: er der nok konkurrence på det marked? |
Jeg har lyst til sælge hårfjerningsprodukter og nok andre skønhedsprodukter med tiden. Men er der ikke konkurrencer indenfor alle områder .. Hjemmesider, tøj, legtøj, rengøring osv |
Sådaaaaan
Hi Imran, yes there is well a competition in all areas that it is especially confident competitively what you're doign because it is much easier to get into. I think you should spend a lot of time studying different posts here in amino.dk. because a lot of your questions will be entered by studying Posts here. do you have some kind of budget? Have you thought about selling organic products? |
Hej, Imran.
Det er ikke alle der har det sådan. At holde sine idéer hemmelige, er lidt noget fis synes jeg. Men det er vel smag og behag, og det kommer i den grad også an på hvilken idé man har :-) Back-to-topic. Men om ikke andet, så får du da en masse erfaring ved, at starte den. Lav noget som de andre ikke har - f.eks. laver slikhaar.dk videoer hvor de afprøver forskellige vokse, og det er også derfor de blev større og nu internationale. De bedste hilsener, |