Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RISIKOVILLIG TID?? Invester i nyt online projekt...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er du webudvikler og har lysten til at investerer din tid i et nyt online projekt, så kan du roligt læse videre her.

Jeg har igennem en længere periode gået og finpudset et stort anlagt projekt indenfor en specifik niche, som jeg tildels ved en del om og brænder for. - Hele oplægget og projekt/koncept beskrivelse er klar.

Jeg har netværket, ideer samt vil komme til at stå får indhold, opdatering, salg og strategi - men mangler en kompetent og dedikeret person, der har lysten til at lave Danmarks flotteste og bedste side indenfor denne niche. Jeg ved absolut intet om det tekniske/programmeringsmæssige , men tilgengæld så bidrager jeg med ALT andet.

Nu sidder du nok og tænker, "whats in it for me" - ja umiddelbart så kan jeg ikke tilbyde dig en andel af mit firma, da det har en masse forskellige aktiviteter, tilgengæld så vil jeg tilbyde en god provision af indtægterne på denne side fremadrettet - jeg har selvfølgelig budgetteret med en omsætning/indtjening , dog skal man forvente at det først rigtig begyndr og rulle 3-6 måneder efter lancering, da vi lige skal bide os fast på google og iøvrigt sprede budskabet, men efterfølgende vil der være mulighed for en rigtig solid passiv indtjening.

Hvis du kunne se dig selv begive dig i kast med dette, så synes jeg du skal skrive til mig , og så kan vi jo lige se mere på detaljerne.

Siden kommer bla. til at bestå af:

Information/Nyheder i tekst og billeder - Video blog - Forum - Medlems/VIP modul - Nyhedsbrev

Håber der r nogen der kan se ideen i at investerer sin tid i stedet for penge - dog vil jeg sige at hvis der skulle sidde en derude, der ligesom mig ikke er programmør men ønsker og investerer i et nyt online projekt, så skriver i selvfølgelig også bare.

PS:  Hvis der er mere i vil vide eller gerne så uddybet så skriv her i tråden eller i en PB.

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)