Hej Aminoer! :) |
Er der slet ingen?
Hej Aminoer! :) |
Hej med dig! Fornitore - Fornitore er et forum jeg har lavet, da jeg, som du selv gør, søgte en leverandør. Der er dog kun 2 brugere derinde, - mig selv, og en anden her fra Amino - men hvis du tilmelder dig, er du jo bare med til at brede forummet ud :-) Jeg håber, du vil registrere dig! Jeg har også et andet projekt kørende udover Fornitore, så derfor ser det lidt halvfærdigt ud, men det er faktisk klart og brugervenligt, så du er velkommen til at tilmelde dig! Jeg skal nok lige se, om jeg kan få nogle andre til det også :-) De bedste hilsener, |
Okay - Den vil jeg kigge på :) |
Hej igen. Naaah.. Det er derfor jeg lavede forummet - jeg kender desværre ikke rigtig nogle sider :-) De bedste hilsener, |
Hej :-) Det kommer selvfølgelig helt an på, hvad du vil sælge. Der findes mange asiatiske handelsstationer på internettet, hvor der befinder sig mange forskellige leverandører. Hvis du vil have et par eksempler, skal du være velkommen til at sende mig en PB. Husk at være opmærksom på, at det er ulovligt at videresælge kopivarer. Så fremgår der et indgraveret logo eller lign. på produktet du vil købe, skal du altså sikre dig, at det er ægte varer. Sådan har jeg i hvert fald forstået det... Og af egne erfaringer har jeg opdaget, at de fleste varer fra de asiatiske handelsstationer er "fake". :-) Fortsat god weekend! Daniel Lauridsen |
Hej. Du er mere end velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside www.ap-group.dk for at finde varepartier. Du kan også kontakte os på apgroup.dk@gmail.com, hvis du søger noget bestemt. Med venlig hilsen AP Group |
AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.