Vil i havde betænkeligheder ved at indgå forhandleraftale/partnerskab med en virksomhed drevet af unge/studerende. Hvordan skal unge agere, skal de informere om, at de er unge som noget af det første, eller ser i ikke det som værende væsentligt? Personligt informerer jeg om det, i det tilfælde, at det kan havde indflydelse på kunden. F.eks. at der kan være problemer med at få fat i os direkte mellem 8-15. Men vi er jo aldrig længere væk end næste frikvarter, og jeg mener derfor at kunden stadig har mulighed for at få fat i os, når de kan havde brug for det, og at vi derfor stadig formår at fremstå professionelle. Hvad siger i? Og hvad vil i ligge vægt på, hvis I skulle samarbejde med unge iværksættere? Med iværksætter hilsen Jesper N. Asmussen |
Jeg har absolut intet imod at handle med yngre mennesker. Her opnår man ofte en større fleksibilitet, kreativitet og engagement end hos "ældre" virksomheder.
Men det kommer selvfølgelig an på hvilket projekt der er tale om, og hvilken branche, der arbejdes indenfor. Manglen på erfaring hos yngre iværksættere kan sagtens gøre, at et større projekt ikke kan følges i hus for kunden. Især, hvis virksomheden drives som hobbyvirksomhed eller på fritidsbasis. Her vil jeg nok være ekstra forsigtig, da det er svært at gennemskue, om iværksætteren mener det seriøst, eller som et nemt alternativ til kassearbejde hos Netto.