|
Findes der et program, der kan konvertere det nye Microsoft docx-format til noget vi teknologiske fodslæbere kan læse? Jaja - det kan det nye MS Office jo nok, men anything else? mvh Hans |
konvertering af docx?
|
Prøv lige at se kære google; her. Det ser ud til der er en del som kan bruges. |
// Jesper Skov
|
Tak Jesper Indlysende svar. Er der nogen, der har prøvet en converter, der fungerer, og som ikke lægger sjove småprogrammer ind på min computer i tilgift? mvh Hans |
|
Jeg fik sådan et docx dokument den anden dag, og min Word 2003 foreslog at jeg hentede et tilføjelsesprogram fra www.officeupdate.com Det virker fint. Prøv at se om ikke en automatisk opdateringskøresel derinde ikke skulle tilbyde dig løsningen. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
MS har en Compability Pack, der skulle opdatere os gamle til at kunne læse de nye formater. Om det også indebærer at vi kan redigere og gemme må stå hen i det uvisse, for jeg har ikke afprøvet det endnu. - er der for øvrigt nogen, der har forsøgt om det kan lade sig gøre i OpenOffice?? red.: Den fylder 27MB!! Jeg håber at de betyder lidt mere end bare læsemuligheder... |
OpenOffice kan endnu ikke læse docx-filer. Men vi må håbe at den kommer til det ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=da |
|
Tak for hjælpen. Jeg har rodet med det og Morten/Tommys link virker. Jeg kan redigere i tekstdokumenter, men ikke i grafiske fremstilleinger og org. diagrammer.
Claus Gajhede. |
|
Hej Jeg er netop stødt på denne udvidelse til Open Office. Jeg har dog ikke afprøvet den endnu, og den kommer med et par fejlmeddelelser når den skal installeres. Men prøv den. Den skader ihvertfald ikke Open Office og mit anti virus flippede heller ikke Link: Hent her hos Novell Med venlig hilsen |
|
Den ligger ikke længere til download hos novell, har andre fundet det et andet sted måske? |
Bliv gratis medlem