Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konvertering af docx?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Findes der et program, der kan konvertere det nye Microsoft docx-format til noget vi teknologiske fodslæbere kan læse?

Jaja - det kan det nye MS Office jo nok, men anything else?

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:01
Hej Hans,

Prøv lige at se kære google; her. Det ser ud til der er en del som kan bruges.

// Jesper Skov

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:08
Tak Jesper

Indlysende svar. Er der nogen, der har prøvet en converter, der fungerer, og som ikke lægger sjove småprogrammer ind på min computer i tilgift?

mvh Hans

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:14
Hej Hans

Jeg fik sådan et docx dokument den anden dag, og min Word 2003 foreslog at jeg hentede et tilføjelsesprogram fra www.officeupdate.com
Det virker fint. Prøv at se om ikke en automatisk opdateringskøresel derinde ikke skulle tilbyde dig løsningen.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 10:25
MS har en Compability Pack, der skulle opdatere os gamle til at kunne læse de nye formater. Om det også indebærer at vi kan redigere og gemme må stå hen i det uvisse, for jeg har ikke afprøvet det endnu.

- er der for øvrigt nogen, der har forsøgt om det kan lade sig gøre i OpenOffice??

red.: Den fylder 27MB!! Jeg håber at de betyder lidt mere end bare læsemuligheder...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:42
Dato: 11-04-2007 10:25:02
Forfatter: Morten Ellegaard Larsen

- er der for øvrigt nogen, der har forsøgt om det kan lade sig gøre i OpenOffice??

OpenOffice kan endnu ikke læse docx-filer. Men vi må håbe at den kommer til det ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58
Mortens råd fandt nedenstående, som virker for min Office2003 udgave:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=da

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:04

Tak for hjælpen. Jeg har rodet med det og Morten/Tommys link virker.

Jeg kan redigere i tekstdokumenter, men ikke i grafiske fremstilleinger og org. diagrammer.

Claus Gajhede.

Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:46

Hej

Jeg er netop stødt på denne udvidelse til Open Office. Jeg har dog ikke afprøvet den endnu, og den kommer med et par fejlmeddelelser når den skal installeres. Men prøv den. Den skader ihvertfald ikke Open Office og mit anti virus flippede heller ikkeBig Smile

Link: Hent her hos Novell 

Med venlig hilsen
Wallentin

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:41

Den ligger ikke længere til download hos novell, har andre fundet det et andet sted måske?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)