Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring af snyd

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen der ved om man kan få en forsikring hvis der er snyd med kreditkort?

- eller nogen som har erfaringer med hvad man kan gøre ved folk der har købt med stjålet kort?

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt er der ingen forsikringer der vil dække sådan noget :( Det gør vist nok op af egen lomme...

Du laver en anmeldes til politiet med de oplysninger du har om personen. Det er ikke sikkert politiet gør noget i sagen, men om ikke andet kan du sige til personen han nu er anmeldt til politiet.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du står som forretning utrolig ringe stillet. Du har ingen indsigelsesret, og kan intet stille op, hvis kortholder vælger at lave en chrageback, eller hvis der bliver købt med stjålet kreditkort og pengene (den vej igennem) bliver krævet tilbage af kortets rigtige ejer. 

Det eneste, du kan gøre, er at politianmelde det og håbe, at politiet gider gøre noget ved det. (ja, gider - desværre).

Jeg taler desværre af bitter erfaring (og vil med det samme nævne, at det intet har med meebox at gøre).

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Det eneste, du kan gøre, er at politianmelde det og håbe, at politiet gider gøre noget ved det. (ja, gider - desværre).

Det er ikke et spørgsmål om politiet gider gøre noget, for skal gøre noget ved sagen da der er tale om en kriminel handling.  Er der problemer så skrive til politimesteren i din politikreds.

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Det er ikke et spørgsmål om politiet gider gøre noget, for skal gøre noget ved sagen da der er tale om en kriminel handling.  Er der problemer så skrive til politimesteren i din politikreds.

Jeg er før blevet mødt med: "Det kan vi desværre ikke gøre noget ved", og mere kom der så ikke ud af det (hvorefter jeg fik fortalt dem præcis, hvad jeg synes om det!) - kunne godt være, at jeg skulle følge dit råd, og gå højere op i systemet, hvis jeg (7-9-13) skulle være så uheldig at komme ud for det igen.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Silvan Popovic:

Er der nogen der ved om man kan få en forsikring hvis der er snyd med kreditkort?

Mastercard SecureCode og Visa Verified indeholder en forsikring, som dækker tab, hvis visse betingelser er overholdt. Dog er der nogle brancher, som de ik forsikre, men det kan din gateway udbyder fortælle meget mere om...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du bliver afvist hos politiet, så skriv et brev til politimesteren, det skal han skriftligt besvare og er der begået en kriminel handling, har han nok ikke lyst til at skrive under på at de ikke vil gøre noget.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
Jeg er før blevet mødt med: "Det kan vi desværre ikke gøre noget ved", og mere kom der så ikke ud af det (hvorefter jeg fik fortalt dem præcis, hvad jeg synes om det!) -

Den samme oplevelse har vi også haft når politiet blev involveret. Det er spild af tid.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en endnu sjover sag nu. Det er en rigtig kunde der har brugt sit eget kreditkort og vi har sendt en iPhone 4 til ham. Den samme kunde trækker pengene tilbage efter at han har modtaget varen som vi kan bevise på Track and Trace fra UPS. Da vi ringede til kunden så beklagede han sig om at det var sidst på måneden og derfor var han nødt til at gøre dette. Hvordan står man i sådan en situation? Kan man nægte banken at trække pengene tilbage?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig, så ville jeg overtale ham til at bestille den samme vare igen med bankoverførsel, når han får penge til den første, og lokke med at du så lader være med at anmeldelse sagen. Det er din største chance for at få pengene.

Hvis sagen kører hele vejen gennem systemet, så ender det med at han får et erstatningskrav, som han ganske sikkert bare lader være med at betale.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)