Vi står derfor og søger nogle sponsor, som evt. kan sponsorer
- Træningstøj
- Tøj til tunering
- Reklame på bord
Eller andre steder vi kan gøre reklame.
Håber der er nogle der vil hjælpe.
Hej Kasper
Udover dette indlæg her, hvad har du/I så selv gjort mht. at opsøge sponsorer?
Grunden til at jeg spørger er, at jeg selv har været ude og søge sponsorer til bl.a. trænningstøj. Det er godt nok et par år siden, i forbindelse med mit job som Instruktør i en badmintonklub.
Det jeg gjorde var:
- At lave en liste over hvem I kan identificere jer med - Lav en liste over, hvad I kan tilbyde sponsorene - Få taget kontakt til de sponsorer I for ud af denne screening.
Okay det lyder som en god plan. Jeg har dog bare ikke helt styr på, hvem vi kan identificere os med?
Der er ikke så mange der er inde for bordfodbold verdenen og ikke så mange der kender til os så ved ikke helt hvem der kunne have interesse i sådan nogle som os ?
Der må da helt klart være nogen lokale forretninger som kunne have interesse i, at lave et sponsorat med jer..
Der er nok også webbutikker, som sælger noget inden for bordfodbold, som måske vil tegne et sponsorat!
Men lav en liste over, hvad en sponsor vil få ud af at være sponsor hos jer. Når I er ude og spille, hvor mange mennesker er der så cirka, får man logo på hjemmesiden, hvad gør i for at promovere jer osv osv.
Grib lokaltelefonbogen og ring til de forskellige virksomheder!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.