Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af Adsense konto type

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg ønsker at ændre min Adsense kontotype fra enkeltmands konto til en firma konto. Problemet for mig er, at man ikke bare kan gøre det via. Adsense brugerfladen. Er der nogle, der har været udefor samme situation?

Ville gerne kontakte Adsense temaet, men synes simpelthen at det er umuligt at finde frem til en email, men kan kontakte dem på?

Med venlig hilsen

Frederik Skøt

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke nemmere bare at oprette en ny konto?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, men betyder det så ikke, at jeg skal oprette nye Adsense reklamer på alle mine websites? Frygter nemlig lidt, at jeg bliver nødt til det, og det ville være et kæmpe arbejde :)

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det er rigtigt :) Eller, du skal ihvertfald udskifte det ID der står i adsense-koden på dine sider. Men hvis du har mange sider, så er min ide nok ikke den bedste hvis der er andre muligheder :)

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias G:

Jo, det er rigtigt :) Eller, du skal ihvertfald udskifte det ID der står i adsense-koden på dine sider. Men hvis du har mange sider, så er min ide nok ikke den bedste hvis der er andre muligheder :)

Haha ja det lader nok ikke til, at jeg kan komme udenom det. Tak for hjælpen! Lavede bare tråden i håb om et eller andet "smart" trick, så jeg ikke behøvede ændre Publisher ID på alle mine Adsense blokke Smile

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt sent svar men.. ja.. AdSense kontoen og indstillinger er sku ikke det mest fleksible i verden. Lavede selv en lignende ting da jeg åbnede min egen AdSense konto, mens jeg arbejdede med AdSense for Google i Dublin Smile

For at bytte konto type skal man lukke sin konto for så at åbne en ny en. Mit spørgsmål til dig er så om du overhovedet behøver at bytte konto type? Du kan nemt bytte både betalings modtager og bankoplysninger. Kan det så ikke være lige meget om den står registreret i Google sit system enkeltmands konto?

Hvis vælger at lukke for så at åbne en ny så ville jeg have startet forfra og ikke kun udskifte pub id. Det ville være godt at kunne se annoncerne inde på kontoen, lave kanaler m.m. Har ikke selv prøvet at ”bare skifte” pub-id på annoncen så det ledet til en ny/anden konto. Så hvis du vælger dette, så er jeg meget spændt på at høre resultaterne i forhold til tracking muligheder m.m.

Håber det var til hjælp Geeked

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg spurgte Google, fik jeg den besked at jeg skulle, i den rækkefølge, først lukke min private konto, og derefter oprette en firmakonto.

Problemet var, at jeg efter jeg havde slettet den første konto, ikke kunne oprette en virksomhedskonto. Det tog 2 måneder med skriveri frem og tilbage til Google, før jeg fik oprettet den påny som virksomhedskonto.

Hvis ikke det er tvingende nødvendigt, så lad være.

Du kan sagtens, så længe der kun er tale om et enkeltmandsfirma, lade det køre i dit eget navn. Din økonomi == firmaets økonomi.

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine. Tusind tak for dit input - det var til stor hjælp! Det egentlige grund til, at jeg godt kunne tænke mig en firma-adsensekonto var, så jeg kunne få udbetalinger med moms Smile. Men det virker som om, at det er så kompliceret, så det ikke er det værd. Da jeg ændrede mig konto hos Tradedoubler var det nemlig ret simpelt, men der er selvfølgelig andre spilleregler, når det gælder Adsense.Smile

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ducata. Tusind tak for din advarsel - det vil jeg helst ikke rode mig ud i Smile

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glad for at du kunne bruge det Frederik.  Tænkte lige jeg også ville give dig dette link vdr. moms hvor det står at AdSense er moms frit  :) Super at du også bruger T.D.

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)