Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kan jeg få fat på de nystarte stand-up komiker

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra lyngby
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan kan jeg få fat på de nystarte stand-up komiker:

hej alle sammen,jeg er en heldige ejer af en cafe/bar midt i Københavns centrum. 
jeg har få iden med open mike, stand-up aftner, som de ny komiker kan komme og prøver deres materiale af.

men jeg her et stor problem,  jeg kan ikke få fat på dem, og jeg ved ikke hvor jeg skal starte fra. 

jeg håber i kan vise mig en vej til en start.

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 01:53
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 01:59

Ellers vil jeg stor du kan kontakte www.fbi.dk (Funny business inc.) tror jeg det står for. Er næsten alle stand-up'ere listet og ellers kan du skrive til dem og høre.

held og lykke 

Fra lyngby
Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 02:12

tak for svar heidi.

problem er dem som er på dise sider er, de har alle de stor navne, men det er ikke dem jeg skal få fat i.

det mere de ny starte.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 02:15

Hvorfor ikke afprøve Facebook? smid lidt info ud til dine fb venner og få dem til at dele med deres venner og der ud så vil det brede sig som ringe i vandet, hvis dit budskab er godt. Du kan eks. skrive noget med mulighed for at blive opdaget som stand-up amatør aften ect.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Hamborg
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 02:19

Hej Nik

Det er enormt svært for nye standup folk at få tid på de etablerede open mike steder så jeg kan ikke forestille mig at det er et stort problem at få dem til at komme. hvis du selv besøger et af de steder der har open mike og snakker med et par af de nye folk der er på( undgå Frank, Mik og de andre) er jeg ret sikker på at rygtet hurtigt spreder sig. kender selv et par folk der forsøger at komme ind på stand up scenen og det er virkelig svært i kbh så du har gode kort på hånden hvis du da har et sted hvor folk kan få et publikum. min pointe er at lidt reklame og networking for open mike burde få det til at sælge sig selv.

held og lykke

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 05:25

Bank en hjemmeside op og mulighed for noget kontakt, så tror jeg du vil se, at folk aktivt leder efter scener.

Har muligvis en gut i tankerne, der godt kunne have interesse. Send mig noget info på stedet og måde at kontakte dig på.  

Fra lyngby
Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 08:17

tak for svar.

info@cafependant.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:16

Ud over at besøge de steder der allerede har open mic night, og snakke med de nye folk der, tror jeg også at du kommer langt ved at printe en stak plakater i a3 og hænge op på skuespilleskolen, amatørteatre og universitetet. Det behøver ikke koste en formue, men giver sikkert ret god respons.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:24

Der er flere af de etablerede der er en slags mentorer for nystartede og hjælper med at få de nye talenter frem.

Du kan komme i kontakt med de etablerede stand up'ere f.eks. via Twitter. Her kan du se hvem de følger (af upcoming komikere), og evt. spørge om de vil hjæpe med, at få stablet nogle open mic aftener på benene.

Det er ikke utænkeligt, at du ved at betale en rimelig hyre til en af de etablerede, kan få en flok nye talenter med uden beregning, så du kan få fyldt en hel aften ud. Og så har du jo samtidig et trækplaster.

Jeg har for ca. 10 år siden hyret en flok upcoming komikere til et arrangement til en yderst fordelagtig pris, og de er alle "kendt fra tv" nu.

Du kan evt. også prøve at blive sponsor for, eller på anden måde gøre dig bemærket, til arrangementer som DM i stand up. (hvis det stadig kører)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)