E-mail Marketing - Potentiale?
Tilmeldt 3. Feb 11
Hej Amino ,
Jeg går med tanken om at starte mit eget lille firma med henblik på E-mail marketing i kombination med affiliate marketing .
Men jeg ville først høre, hvilke metoder/fremgangsmåder der ville være bedst at benytte sig af i denne sammenhæng.
Jeg ved f.eks. at man kan lave co-regs i kampagner i samråd med affiliate netværk , men her skulle der være en forholdsvis stor bouncerate.
Er der ellers andre metoder? Såsom f.eks. at oprette en hjemmeside , hvor brugere frivilligt kan tilmelde sig reklamer/konkurrencer?
Mvh
Svar
Få rabatter på butikker med et MEXO medlemskort. Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
22-09-2011 kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Goddag hr . Dalsgaard
Det lyder ambitiøst, der skal jo givet vis en STOR mængde mennesker igennem nåleøjet. Hvad skal du sælge formidle?
/ Michall
Svar
Tilmeldt 12. Oct 10
Peter1982
Skrevet
26-10-2011 kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Det er bare at kaste sig ud i det. De første 6 måneder tjener man som regel ingen penge og skal først finde hoved og hale i det hele (og finde ud af hvad man personligt kan få til at virke). Hernæst kan man almindeligvis - hvis man vel og mærke kan finde ud af det - tjene penge på ddet.
Alternativt kan man lade sig inspirere af bøger som f.eks. denne http://www.antphilosophy.com/guiden-til-passiv-indkomst/
Svar