Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail Marketing - Potentiale?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg går med tanken om at starte mit eget lille firma med henblik på E-mail marketing i kombination med affiliate marketing.

Men jeg ville først høre, hvilke metoder/fremgangsmåder der ville være bedst at benytte sig af i denne sammenhæng.

Jeg ved f.eks. at man kan lave co-regs i kampagner i samråd med affiliate netværk, men her skulle der være en forholdsvis stor bouncerate.

Er der ellers andre metoder? Såsom f.eks. at oprette en hjemmeside, hvor brugere frivilligt kan tilmelde sig reklamer/konkurrencer?

Mvh

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47

Goddag hr. Dalsgaard

Det lyder ambitiøst, der skal jo givet vis en STOR mængde mennesker igennem nåleøjet. Hvad skal du sælge formidle?

/ Michall

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 21:42

Det er bare at kaste sig ud i det. De første 6 måneder tjener man som regel ingen penge og skal først finde hoved og hale i det hele (og finde ud af hvad man personligt kan få til at virke). Hernæst kan man almindeligvis - hvis man vel og mærke kan finde ud af det - tjene penge på ddet.

Alternativt kan man lade sig inspirere af bøger som f.eks. denne http://www.antphilosophy.com/guiden-til-passiv-indkomst/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)