Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche Affiliate Site skal jeg gøre det?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas og Peter

Kommer an på hvad i gør ud af det. Kender i markedsføring? Det er klart går du kun 20% ind i projektet så er der ikke megget i det. Men nu har jeg snakket med ham, og nichen vil kunne bringe ham mere hjem ind hvad han har brugt af tid og webhotel.

Så JO det kan skam godt betale sig. Ved godt at de fleste går for den "sikre" affiliate side som ikke giver noget igen, men når det er en niche så skal i bare se.

Jeg har lavet tons af affiliate sider, og har endnu ikke stødt på en som er gået galt.

Forsat god weekend.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:15

Jeg bliver altså nød til at rette dig lidt.

Det er ikke for at være irriterende, men der eksisterer altså helt sindsygt mange niche affiliate websites, som konverterer af lort.

Prøv at lav en søgning på bredbånd, så kommer der jo fanme 300 affiliate sites frem, hvor den ene er mere irriterende end den anden.

Prøv så at se på det Amerikanske affiliate marked ... AAarrrrg, det er jo til grin. hver teenager med den mindste know how kyler affiliate sites op til morgenmad, i håb om at blive millionærer på 2 dage.
MFA (Made For Adsense) er ligefrem et begreb derovre, det siger lidt om det hele.

-og nej, de laver ikke penge, de spilder tiden.

Derfor, er det vigtigt at se på, hvad der ofres for at få indtægten.

- og NEJ, Mikael, motivation og ildsjæl er ikke altid nok. Det kræver også at der er penge i nichen, ellers er der jo ingen at tjene...så kan man ligge nr 1 på google nok så meget.

Der er ikke mange i Danmark der tjener kassen på Affiliate (+400.000 om året), men der er rigtig mange der tjener L.O.R.T om året og bruger helvedes meget tid på det.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:32

Jeg er enig med Jonas. Det er først nu at jeg tjener en timeløn på mine affiliate sider, som matcher den samme timeløn, jeg ellers ville have, ved at sælge timer til andre. 99 ud af 100 ville få et bedre økonomisk afkast, ved at tage et aftenjob på en tankstation.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:34

Det er fordi de ikke gør det rigtigt Jonas. Nu er bredbånd ikke en niche mere. Var det måske for lang tid siden. Men ja mange spilder jeres tid fordi det kun gør det halvt.

- Emil

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:36

Casper vi snakker ikke om at tjene en timeløn. Ikke mange mennesker der gør. Jeg laver hjemmesider som en hobby og jeg er da ligeglad hvor meget jeg får ud af det. Men jeg plejer ikke at have problemer med at opmætte fordi det bliver en unik website med god seo.

- Emil

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej. Vi talte om "det kan altid betale sig at lave en affiliate side", og der havde jeg lidt input til dit udsagn.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:56

Har du fritid og bare vil prøve det af, så hop ud i det :-)

Forventer du flere tusind så kig nærmere og lig en plan :-)

Go for it

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:24

Selvom det ikke altid kan betale sig i kroner og øre, så er det altså også værd at tænke på de kompetencer man tilegner sig ved at sidde og rode med det frem for at læse om det. 

Hvis det er hans første side, så synes jeg det lyder perfekt selvom indtjeningspotentialet måske ikke er ekstraordinært. Der hvor mange går galt er vel når de starter med de absolut sværvægtsområder og aldrig får en eneste besøgende via organiske søgninger. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 21:34

Jeg gør det ikke forsjov, eller for at se millionerne vælte ind de første 24 timer.

Jeg vil gerne igang med affiliate, og mine kommende sider bliver ikke bombet med AdSense, tværtimod.

Har læst længe herinde på forummet, og leget rigtig meget med wordpress, og er først lige begivet mig videre til niche affiliating. :-) 

Mvh
Marcus. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:35

Marcus Forsberg:

Jeg gør det ikke forsjov, eller for at se millionerne vælte ind de første 24 timer.

Jeg vil gerne igang med affiliate, og mine kommende sider bliver ikke bombet med AdSense, tværtimod.

Har læst længe herinde på forummet, og leget rigtig meget med wordpress, og er først lige begivet mig videre til niche affiliating. :-) 

Mvh
Marcus. 

Sådan Marcus. Det er en affiliate sjæl! De andre gør det kun for at tjene penge, man skal gøre det fordi det er sjovt.

- Emil

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)