Det er åbenbart ikke let at finde gode tee-trykkere i dette lille land så nu spørger jeg her i åbent forum. Jeg regner med at skal have lavet en del shirt gennem tiden og vil gerne finde den rigtige leverandør. Jeg søger ikke mellemmænd - det er trykkerierne jeg vil ha fat i.
Jeg har nogle få simple kvalitets- og professionalismkrav som skal indfries;
• Forhandler af ID-shirts (bl.a. den populære T-Time) eller tilsvarende kvalitet. • Mulighed for flere trykmetoder alt efter kompleksitet i motiv. • Høj trykkvalitet. • Overholde deadlines og aftalte leveringsdatoer (jeg er selvfølgelig ikke urealistisk). • Skal kunne modtage ordre per e-mail (gider ikke bruge en webshop). • Tænke selv eller være villig til at tage knoglen og ringe ved spørgsmål og/eller bedre løsningsforslag. • Mulighed for tryk af små oplag: 5/10/20 shirts.
At i koster en tier mere end konkurrenterne er ok hvis niveauet bare er tilsvarende højere.
Stik mig et link og/eller en lille salgstale ... ;)
ID forhandler = JA Trykmetoder = 7 Tryk kvalitet = GOD Lev. aftales med kunden = JA E-mail = JA Tænker og ringer gerne 2 gange før vi går i gang = JA "dette er nok grunden til at vi ikke har været lukket i de 35 år vi har været i gang" Min Bestilling = 10 STK vi laver gerne et stk men den er temmelig dyr.