Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine Bedste Linkbuilding Tricks til Dig!

Side 12 ud af 14 (138 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op en fantastisk tråd. Denne tråd er hvad der gør Amino så fantastisk.

Yes til alle der deler deres erfaringer og er med til at opbygge forståelse for Googles dyr.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Mange tak for at dele ud og for en super idé :)

Mvh Brian

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Den her video må vist passe glimrende her i danmarks største linkbuilding tråd! :-)

Se den her: 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist værd lige at følge med i denne tråd :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for de mange links - der er vist noget, der skal læses igennem.

Uden at jeg kan sige, at jeg er den store SEO ekspert, så har jeg selv min egne strategier.

Førhen brugte jeg excel, men nu er det blevet lidt nemmere med cuteRank.(program der finder din placering på forskellige søgemaskiner med forskellige keywords og vendinger).

Metode:

Jeg går ind på google adwords tool - søger på på forskellige ord og vendinger indenfor min hjemmesides områder. Herefter tager jeg de 100 foreslåede ord og vendinger som værktøjet også kommer med. Jeg bliver ved til at jeg har støvsuget alle vendinger og ord, der kan have noget med min hjemmeside at gøre. Jeg tager desuden også tallet med, hvor mange søgninger, der er på vendingen eller ordet om måneden. De forskellige keywords ligger jeg så ind i cuterank, hvor jeg kan se, min placeringer i forhold til alle de søgeord. Derudover tilføjer jeg en boks med antal månedlige søgningen ved siden af. 

Dette bruger jeg så til at bestemme, hvordan min ankortekst skal se ud alt efter nuværende placering og antal søgninger pr. måned.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jakie:

Hej Anders

Tak for de mange links - der er vist noget, der skal læses igennem.

Uden at jeg kan sige, at jeg er den store SEO ekspert, så har jeg selv min egne strategier.

Førhen brugte jeg excel, men nu er det blevet lidt nemmere med cuteRank.(program der finder din placering på forskellige søgemaskiner med forskellige keywords og vendinger).

Metode:

Jeg går ind på google adwords tool - søger på på forskellige ord og vendinger indenfor min hjemmesides områder. Herefter tager jeg de 100 foreslåede ord og vendinger som værktøjet også kommer med. Jeg bliver ved til at jeg har støvsuget alle vendinger og ord, der kan have noget med min hjemmeside at gøre. Jeg tager desuden også tallet med, hvor mange søgninger, der er på vendingen eller ordet om måneden. De forskellige keywords ligger jeg så ind i cuterank, hvor jeg kan se, min placeringer i forhold til alle de søgeord. Derudover tilføjer jeg en boks med antal månedlige søgningen ved siden af. 

Dette bruger jeg så til at bestemme, hvordan min ankortekst skal se ud alt efter nuværende placering og antal søgninger pr. måned.

Hej Jakie

Kan du forklare lidt mere om det - kan ikke helt gennemskue hvordan du bruger det med dine placeringer i forhold til linkbuilding
Pas i øvrigt på med perfekte ankertekster i linkbuilding nu om dage. Det kan være rigtigt farligt.

Mvh Anders Saugstrup 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal da lige se disse videos om 1 times tid når konen er smidt ud ! :-D

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget god tråd tak for info på videoer :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Fra  www.kbhvandski.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et godt indlæg.

Det hjalp virkelig

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Også en stor tak herfra til alle der har bidraget til denne tråd. :)

Side 12 ud af 14 (138 indlæg)