Jeg har en enkeltmandsvirksomhed med baggrund som håndværker, og bygningskonstruktør.
Jeg har en stor vision på sigt. Men inden den drøm kan iværksættes, har jeg nogle andre seriøse ideer til nye koncepter på nettet. Jeg mangler dog en seriøs og dygtig partner, som har talent med webdesign og hjemmesider. Det skal være en som er intereseret i at skabe fra bar bund i samarbejde med mig. Min private situation gør desvære at min økonomi ikke kan bære vejen frem. Så det jeg søger er en frisk og ernergisk, og innovativ samarbejdspartner, der har lyst til at høre om et nyt koncept, og måske syntes det kunne være interesant at udvikle det sammen med mig i fremtiden.
Det kommer meget an på, hvem og hvilke samarbejdspartnere jeg kommer i kontakt med, som ønsker at samarbejde. Det er dem der kender til markedets priser, og derfor kan give mig/os en ide om hvad et forventet kapitalindskud der skal til for at realicere ideen.
Som sagt har jeg desvære ikke noget at skyde i økonomisk. Jeg har mit kæmpe angagement og min vilje til at føre drømmen ud i livet. "at blive dygtig iværksætter"
Da jeg er alene med mine tanker, tænker jeg at finde nogen med samme vilje som mig, men med IT baseret kvallifikationer. Som måske kunne tænke sig en seriøs partner med fokus, ideer, og bred faglig viden på andre områder.