Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om at starte virksomhed med rådgivning som ydelse?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Efter at have opdaget Amino er jeg flittig gæst herinde, og jeg synes det som regel er inspirerende og ofte også lærering at læse andre spørgsmål og svar. Jeg savner imidlertid virksomhedsrelaterede indlæg fra folk, der på den ene eller anden måde sælger en rådgivnings- eller en serviceydelse dvs sælger noget ikke-materielt. Det er mit indtryk at rigtig meget handler om produktion eller import og salg af forskellige varer, overvejelser ifm websider og e-spørgsmål, hvilket naturligvis er helt fint. Jeg ville imidlertid vældig gerne også læse om andres tanker og spørgsmål i forhold til rådgivning o.lgn.

Jeg har lagt mærke til, at der på Amino i hvert fald er nogle tekstforfattere og designere, hvilket er lidt i retning af det, jeg søger :-) Men vist ikke så mange indlæg fra den side i forhold til overvejelser om markedsføring, salg mm.

Måske har jeg 'ramt' Amino på en dårligt tidspunkt, måske er jeg blind? Måske appellerer Amino bare ikke til denne type virksomheder? Eller hvordan?

/Marianne

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:18

Yes there are many of us in here that provide services :) 

I am one.

Welcome til!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

Marianne H:
Måske har jeg 'ramt' Amino på en dårligt tidspunkt, måske er jeg blind? Måske appellerer Amino bare ikke til denne type virksomheder? Eller hvordan?

Der er mange - rigtig mange - på Amino som har rådgivning som en ydelse. Du finder bla. en række advokater, revisorer, bogholdere, edb-folk, tekstforfattere. You name - Amino got it.Big Smile

Jeg synes der er mange virksomhedsrelaterede indlæg om ydelser, men hvis du savner specifikke emner i debatten, så hold dig ikke tilbage. Jeg er sikker på at du nok skal få feedback på dine spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 22:27

Henrik Koudahl:
Der er mange - rigtig mange - på Amino som har rådgivning som en ydelse. Du finder bla. en række advokater, revisorer, bogholdere, edb-folk, tekstforfattere.

Ja - det er rigtigt. Men det handler vel især meget om rådgivning knyttet til det at starte/have virksomhed. Altså med et forholdsvist veldefineret produkt ('alle' har brug for regnskab og revision). 

Men du har ret - jeg må selv spille ud og se, om der ikke kommer feedback.

/Marianne

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 14:16

Hej Marianne,

Der er en hel sektion, som handler som marketing og salg udenfor internettet:
http://www.amino.dk/forums/default.aspx?GroupID=6

Du finder den i topmenuen under >Debat< og derefter vælge >Marketing & Salg< i undermenuen.

Derudover kan du finde masser af information om forskellige ydelser skrevet af Aminos Ekspertbloggere:
http://www.amino.dk/themes/blogs/overview/blogoverview.aspx

Det vælter faktisk nærmest frem med information, så snart man begynder at søge en lille smule.

Sidste mulighed er selvfølgelig at stille konkrete spørgsmål, og min erfaring er, at man som regel ikke skal vente længe, før der er et godt svar på det spørgsmål man stiller.

Så velkommen til Amino - en verden af information! Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)