De vil sikkert ikke bruge det aktivt, men blot sikre sig at andre ikke bruger det. MVH Thomas |
Lars Østergaard:Det er ikke afgjort ved en retsinstans, men blot vurderet af min advokat at der intet var at gøre, selvom jeg synes der var en del argumenter der talte min sag (Men mit syn op sagen kan jo også være en smule farvet ;) )
Hvis det ikke har været igennem Domæne klage nævnet hvorfor pokker overfører du så domainet til dem? du behøver i øvrigt ikke have en advokat ind over i forbindelse med sådan en sag.
Dem som vil have dit domæne forklarer Domæne klagenævnet hvorfor de vil have det, og du forklarer dem hvorfor du skal have lov at beholde det, og så tager de en afgørelse.
Jeg tror nok jeg ville stoppe den overførsel og forklare dem at hvis de ønsker domænet må de køre en sag den vej.
Det kan jo være at domæne klagenævnet giver dig medhold, og så kan du beholde domænet.
(Dette skal alt sammen siges på baggrund af at jeg ikke ved hvad domæne vi snakker om her, og derfor ikke har en change for at vurdere om ham med sikkerhed vil tabe det i klagenævnet)
Bliv gratis medlem