Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til min hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer!

Jeg kan se I er rigtig flinke til at give tips til hinandens hjemmesider, så nu vil jeg høre om der kan falde en kommentar eller to af til min!

Der er tale om endnu et sms sende-program, men forhåbentlig med en lille tvist i det man kan lave data-opsamling til systemet via en hjemmeside.

Hjemmesiden er : www.jitbesked.dk

På forhånd tak!

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 13:49
Hejsa

Ros her fra.
Jeg syntes siden er mega fed. Der findes dog mange af sådan nogen sider, og konkurrencen bliver måske lidt svær.

Og prisen pr. sms er måske også lidt dyr.
Men ellers rigtig fed.

ROS

Mvh
mads

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:49
Hej, og velkommen til Amino.. Kan se du ikk har været her så længe ;).. Så stort velkommen til dig !.

Syntes faktisk det en meget flot side du har fået dig lavet :). Og selve design-koncepter holder rigtig fint :).
Jeg har dog lige et par enkelte ting jeg vil prøve at sætte fingre på, men det er jo vel også det du er ude efter, så det kan blive ENDNU bedre, ikke sandt ?.

- - Din menu i toppen (skal lige siges, jeg sidder og bruger FireFox?..).. Der er der nok brug for lidt mere plads/luft/padding/space oppe over dine links. De løber ligesom ud af din menu, og sammen med farven i topbanneret.

- - Billederne hvor der står "Log ind", "Opret bruger" og "Nyheder" over, burde du ændre baggrundsfarven til at det var den samme som selve baggrunden. Lige pt. er den hvid, hvilket får den til at virke mere som en ''kasse'' end en egentlig knap, hvilket er lidt synd :).

- - En liiiille bitte ting, men syntes alligevel den skal ændres.. I bunden af siden har du gjordt næsten som man burde.. Du har lavet et link der hedder "Kontakt Jit Danmark ApS".. Dog syntes jeg du skal slette dette, og istedet bare skrive jeres adresse der med det samme, som man ser på de fleste andre sider.
Det er en lille bitte ting, men kan godt betyde noget i dine besøgendes opfattelse af siden, og ikke mindst usability.

Håber du kan bruge min feedback, nu gik jeg måske ret meget i detaljer med det sidste, men skal jo også helst blice creme-de-le-creme ;) ..

Fortsat god tirsdag her fra Brian Frænde.

Tilmeldt 14. Mar 07
Skrevet kl. 16:50
Hej!

Jeg har rettet nogle ting allerede så mange tak for jeres input!

Når man sidder på en bærbar, kan det godt være lidt svært at se farverne ordentligt men den var gal.

Mht. prisen ja så kan det godt virke noget dyrt, men der er heldigvis nogle firmaer der godt kan se ideen med konceptet med dataopsamlingen. Håber at kunne komme noget længere ned på sigt, men det er faktisk ret dyrt at sende sms''er via nettet (som det også har været debateret herinde).

Godt jeg ikke skal leve af det....lige nu...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:30
Dato: 10-04-2007 13:48:32 Forfatter: Westerling
Hejsa

Ros her fra.
Jeg syntes siden er mega fed. Der findes dog mange af sådan nogen sider, og konkurrencen bliver måske lidt svær.

Og prisen pr. sms er måske også lidt dyr.
Men ellers rigtig fed.

ROS

Mvh
mads

Hvad er så en ok pris?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 14. Mar 07
Skrevet kl. 07:18
Ja det er jo et meget godt spørgsmål.

Mit koncept er lidt mere kompliceret (nye muligheder) end mange at de andre systemer der er på markedet (det er i hvert fald min påstand), og jeg tror derfor også jeg har udgifter som flere af mine "kollegaer" ikke har. Derfor den tilsyneladende "høje" pris.

Men det er som sagt en udfordring!!

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:10
Jeg synes faktisk det er en super ide, til os i udlandet. Jeg betaler 1.10 kr for en sms, så er 69 øre alt andet lige lidt billigere :)

jeg går udfra, at sender man en sms, og angiver sit mobil nr. som afsender, så vil modtageren kunne svare på denne? Eller er det ikke muligt?

mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 14. Mar 07
Skrevet kl. 08:29
Hej Tranberg!

Hvis du har lyst til at prøve systemet, kan jeg godt sætte dig op så du får dit mobil-nummer som afsender.

Bare send mig en mail, så finder vi ud af det!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:02
1.10 er også en hamper pris.

Især hvis man kun sender korte beskeder. ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:44
Generelt en pæn side.

stylingen skal pudses lidt af. Kontaktinfo i bunden hænger i FF2.0. Man kan ikke rigtig læse det.

Ellers virker den generelt gennemført, luftig og indbydende af udseende. Jeg har overhovedet ikke taget stilling til indholdet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)