Hej, og velkommen til Amino.. Kan se du ikk har været her så længe ;).. Så stort velkommen til dig !.
Syntes faktisk det en meget flot side du har fået dig lavet :). Og selve design-koncepter holder rigtig fint :). Jeg har dog lige et par enkelte ting jeg vil prøve at sætte fingre på, men det er jo vel også det du er ude efter, så det kan blive ENDNU bedre, ikke sandt ?.
- - Din menu i toppen (skal lige siges, jeg sidder og bruger FireFox?..).. Der er der nok brug for lidt mere plads/luft/padding/space oppe over dine links. De løber ligesom ud af din menu, og sammen med farven i topbanneret.
- - Billederne hvor der står "Log ind", "Opret bruger" og "Nyheder" over, burde du ændre baggrundsfarven til at det var den samme som selve baggrunden. Lige pt. er den hvid, hvilket får den til at virke mere som en ''kasse'' end en egentlig knap, hvilket er lidt synd :).
- - En liiiille bitte ting, men syntes alligevel den skal ændres.. I bunden af siden har du gjordt næsten som man burde.. Du har lavet et link der hedder "Kontakt Jit Danmark ApS".. Dog syntes jeg du skal slette dette, og istedet bare skrive jeres adresse der med det samme, som man ser på de fleste andre sider. Det er en lille bitte ting, men kan godt betyde noget i dine besøgendes opfattelse af siden, og ikke mindst usability.
Håber du kan bruge min feedback, nu gik jeg måske ret meget i detaljer med det sidste, men skal jo også helst blice creme-de-le-creme ;) ..
Fortsat god tirsdag her fra Brian Frænde.
|