Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento webshop købes

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kølbek:

Hej,

Jeg står og skal have lavet en webshop.

Den skal være billig at få lavet, samt billig i drift hver md.

Jeg skal bruge en pris på en færdig webshop, samt hvad prisen er i drift hver md.

Den skal kunne tage dankort, skal være nemt at tilføje nye varer, og hvad der ellers kræves af en alm. webshop.

Lad mig høre hvad du kan tilbyde - Siden skal op og køre nu. 

Hej Martin

VI kan leverer en køreklar unikt designet Magento webshop til 9.995,-

Dette er inkl. første års hosting og betalingsgateway (hos MagentoHotel/epay). Efterfølgende år koster dette 3000.

Læs evt. mere på http://getashop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:13

Hej Martin,

Jeg vil meget gerne hjælpe med at lave din webshop. Du må meget gerne kontakt mig på kontakt@magentoxperten.dk eller kigge forbi MagentoXperten.dk :)

Vh

Kristoffer hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21

Hvad er prisen for en færdig shop, og udgiften pr. md??

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:19

Martin Kølbek:

Hvad er prisen for en færdig shop, og udgiften pr. md??

Hvem spørger du?

Ang. prisen på 9.995,- er der ikke andre udgifter første år (ud over PBS godkendelse!)

EDIT: der er selvfølgelig et sort hul der hedder markedsføring, varelager og den slags, men ikke flere udgifter til den tekniske løsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Jeg takker nej - Jeg syntes det er for dyrt.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:31

Martin Kølbek:

Jeg takker nej - Jeg syntes det er for dyrt.

I forhold til hvad? Jeg har endnu ikke set nogen der kunne levere et tilsvarende produkt til denne pris?!

Hosting og betalingsgateway alene har en værdi på 3.000DKK+

Hvis det skal være meget billigere så er det nok "bare" en færdig template.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan matche din pris Rasmus ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:38

Nem og billig webshop - Formentlig Danmarks billigste

Når du opretter en GoMINIsite-hjemmeside, får du, uden ekstra beregning, en webshop med i det årlige abonnement, så det er bare at vælge elementet 'MINIshop' og du er i gang.

Dankort kreditkortløsning
Din GoMINIsite-butik (webshop) tager også i mod Dankort. Du skal blot have en indløsningsaftale hos PBS, betale et oprettelsesgebyr i forbindelse med DIBS* og en GoMINIsite 'betalingsgateway', som koster dig 99 kroner/måned før moms.

Udlandske kreditkort - læs her

Transaktionsafgift

Når du har en dankort kreditkortløsning, så betaler du eller din kunde pr. gennemført transaktion. Det er normalt, at du skal betale for et fast antal transaktioner pr. måned, men hos GoMINIsite 'tanker' du transaktioner, så du kun betaler efter forbrug.

Hvad koster en webshop/butiksløsning typisk
GoMINIsite har sat sig et mål om at tilbyde dig en butiksløsning til cirka 5.000 kroner om året inklusiv års udgiften til PBS (oprettelses afgifterne er ikke medregnet til PBS og DIBS)!

Regneeksempel (uden oprettelsesgebyrer)

Årlig udgift:

GoMINIsite licens 2.400 kroner
Betalingsgateway* 1.188 kroner
Afgift til PBS** 1.000 kroner
Transaktioner*** 625 kroner
I alt 5.213 kroner
* Der skal betales et særskilt oprettelsesgebyr 595 kroner i forbindelse med DIBS
** plus oprettelsesgebyr (vi har her indsat link til PBS priser)

"Der tages forbehold for PBS omkostninger, da de alene er indhentet på tidspunktet hvor denne artikel er skrevet på vores hjemmeside"
*** 500 gennemførte handler

Alle nævnte priser er før moms 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 09:38

Martin,

Skal man have en webshop så koster den også penge. Jeg har selv smidt masser af penge ud af vinduet for at få lavet min shop. Men så fik jeg lavet den af frederik og daniel fra http://billigmagento.dk kan varmt anbefales, Professionelle, hurtige, og så er prisen meget attraktiv.

Tænk det hele i gennem, og gør op med dig selv, om du har kræfter til at lave en shop, om du er tålmodig nok, om du har penge nok, om du har tid nok. Når du svare ja på det, så kan du komme i gang med din shop, men ellers.. glem det.

Et alternativ, få sat en magento op på en host, tilføj dine kategorier og produkter, og så når du er færdig med det, så få den designet og sat op med alle mulige tillægsmoduler. og så har du bidt det op i to omgange.

Håber du kan bruge det til noget.

Vh. Jakub Slusarek

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

Jeg er blevet tilbudt at få det lavet for 7.500kr for en 100% færdig shop og 1 års hosting.

Jeg har fundet en dærig template som jeg sagtens kan bruge, skal have en til at sætte dem op for mig, så shoppen virker 100%.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)