Jeg syntes heller ikke om det med media, det bliver brugt af så mange, eksempelvis berlinkskemedia, dcmedia, inn-media og mange mange flere. De jeg nævnte var selvfølgelig Avisen berlinske, et hosting selvskab og et reklamebereau. Med andre ord har man ingen ide om hvad et xx-media firma laver. Hvad med et navn hvor ordet hjemmeside, web, webdesign elelr lignende indgår. Så vil man vide hvad du tilbyder. |
mange tak for alle de gode råd og navne.
Det kan godt være jeg skal droppe det media som i siger.
Kolind har jeg ikke brugt - fordi der er mange mennesker der ikke kan finde ud af at stave til det. Det er jo lidt uheldigt. Så skal jeg helgardere mig med flere domæner: kolin, kolind, colin, koling. osv osv.
Har også tænkt lidt på, bare at kalde det sksdesign.dk eller noget i den stil. Synes bare det er så selvisk at have noget med sit eget navn? Eller er det bare mig?
Har også tænkt på:
sebadesign.
Jeg har droppet det med at have webdesign inde i navnet - mange opfatter det som udelukkende placerings plus på Google. Dog kunne jeg godt tænke mig noget med design(s). Sad i et tidligere tråd i dag og tænkte på nordicdesign - men det er der vidst en der har købt før mig nu.
Men, ellers noget med design kunne være fedt også. Men synes ikke om webdesign.