Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt navn til mit firma. Hjælp mig :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes heller ikke om det med media, det bliver brugt af så mange, eksempelvis berlinkskemedia, dcmedia, inn-media og mange mange flere. De jeg nævnte var selvfølgelig Avisen berlinske, et hosting selvskab og et reklamebereau. Med andre ord har man ingen ide om hvad et xx-media firma laver.

Hvad med et navn hvor ordet hjemmeside, web, webdesign elelr lignende indgår. Så vil man vide hvad du tilbyder.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 22:05

mange tak for alle de gode råd og navne. 

Det kan godt være jeg skal droppe det media som i siger. 

Kolind har jeg ikke brugt - fordi der er mange mennesker der ikke kan finde ud af at stave til det. Det er jo lidt uheldigt. Så skal jeg helgardere mig med flere domæner: kolin, kolind, colin, koling. osv osv. 

Har også tænkt lidt på, bare at kalde det sksdesign.dk eller noget i den stil. Synes bare det er så selvisk at have noget med sit eget navn? Eller er det bare mig? 

Har også tænkt på: 

sebadesign. 

Jeg har droppet det med at have webdesign inde i navnet - mange opfatter det som udelukkende placerings plus på Google. Dog kunne jeg godt tænke mig noget med design(s). Sad i et tidligere tråd i dag og tænkte på nordicdesign - men det er der vidst en der har købt før mig nu. 

Men, ellers noget med design kunne være fedt også. Men synes ikke om webdesign. 

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 22:14

Well... jeg kommer gerne med et par 100 navneforslag, da det er en af de ting jeg lever af, drop mig en pm, hvis det har interesse, ellers kan jeg anbefale at forsøge sig med en crowdsourcing navngivning, eksempelvis på squadhelp eller crowdspring

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 22:16

Jeg er ikke ude efter en løsning jeg skal betale penge for :-) 

Ellers tak.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)