Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn snit i dk 268 kr - polen 41 kr pr time

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Stæhr:
hej igen, det kan godt være du kan indkøbe billigere men det er jo din egen pris jeg skriver 800 kr. pr. ton så det kan vel ikke være mega dyrt.

Skrev du ikke 80 kroner per kg i det første indlæg? Det er jo 80.000 kroner per ton, og ikke 800 kroner per ton, som du skriver nu... :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Med en pris på 800,00 kr pr. tons ab fabrik i dk, ja så er jeg en sikker aftager af rigtig mange tons, naturligvis er jeg godt klar over det er plus moms, så vi taler en tusse pr. tons.

Det er den hidtil billigste pris jeg endnu er stødt på, og ved jeg med sikkkerhed kan afsætte endda meget store mængder, hvis der er tale om en god kvalitet med en brændværdig på 4,5 kwh eller mere, er den under de 4,5 kwh,så er jeg ikke interserret.

Med den nævnte pris på 800,00 kr pr. tons så kan det på ingen måde betale sig for mig,at købe en fabrik og flytte den til mit lokal område, det vil i mine øjne være helt gak i låget for at sige det lige ud, for selv om transport i dk ikke er billig, så kan det snildt hænge sammen for mig med det prisleje.

Er de træpiller testet af teknologisk institut? og forligger der et test resultat? Det har meget stor betydning for private at dokumationen af træpillerne er helt i top og det er faktisk uanset produkt pris og mærket på pillerne, kan der goså leveres briketter? Hvad er handels betingelserne?

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Geeked ja Mads det er en ret væsenlig detalje om hvor mange nuller der er i de tal man oplyser .....

 

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hr Buch.

Jeg ved at de på universitetet i Tallin i Letland kan lære Dansk. Nogle af de folk der går der eller er uddannet der ville muligvis samtidig være kvalificerede til at være driftchef for dig i de baltiske lande.

Om du så lige kan finde en der kan være driftchef og tale dansk ved jeg ikke. Og jeg ved heller ikke om de stadig lærer dansk, men det er da et forsøg værd.

Resten er op til dig for jeg ved ikke andet om sådan en sag.

Håber det kan hjælpe lidt.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Det er da endnu et skidt den rette vej tak for det, så ved jeg jo der er en svag mulighed, for at have en rigtig god dialog med driftchefen, når det kan ske på dansk, selv om det så bliver driftchefens andet sprog, men det gør det en hel del letter for mig, hvilket jo ikke er helt uden betydning SS

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 04:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har fået tilbud savsmuld af grov kvalitet som er en blanding af savsmuld fra bøg, eg og ask.

Er der nogen af jer der har en ide, om hvor mange rummeter savsmuld der skal bruges, til at fremstille et tons træpiller af god kvalitet? Den store regnegåde er jo om det kan betale sig.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæ hæ.. Jens du taget lille fejl :D Tallin er Estlands hovedstat Big Smile  Man kan lære dansk og andre skandinaviske sproget på universiteter i alle tre Baltiske lande.

Buch: Jeg kommet fra Litauen og kan godt hjælpe med markedsanalyse og erhvervs udvikling i Baltikum hvis du stadig er interesseret til det. 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil forslå at du tager kontakt til Hexagon i Gdynia.

Ejes og ledes af Jesper Floyd Kristensen (Dansk) og Greta Kristensen (Polsk). 

HEXACON Polska Sp. z o.o.; Ul. Świętojańska 134; PL-81404 Gdynia; PL; phone +48586611727 ·  www.hexacon.pl 

Jesper var udstationeret som eksportstipendiat der fra 1995 og har hjulpet et meget stort antal virksomheder. Jeg arbejdede tæt sammen med Jesper for et par år siden og han er uhyre kompetent (Det er Greta også).

Polsk lovgivning er ikke så forskellig fra lovgivning andre steder, men der er et morads af blindgyder og der vil de være gode at tale med.

MVH Jens 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for den gode info.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)