Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, 2500 kr. pr. måned nok?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Den omsætter det til en tal værdi, når du download til fx. excel.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil næsten med sikkerhed ikke kunne betale sig at købe SEO ydelser på timebasis i hvert fald, med mindre det er en meget nem niche du er i.

Jeg ville næsten hellere opfordre dig til at læse en bog om SEO og så bruge timer for 2500 selv på SEO indtil du har råd til et større budget.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Det er næste ikke til at svare konkret på. Jeg går udfra dit mål er at komme i top 3 på de søgeord? For at vurderer om det er realistisk eller ej, så blive man nød til at kigge mere konkret på konkurrenterne. Gør de selv en aktiv SEO indsats, eller er de lidt tilfældigt kommet til deres placering. Man bliver med andre ord, nød til at dykke "ned i det", for at få afklaret hvordan situationen faktisk. Selvom der er få søgninger kan konkurrencen være hård, og omvendt mange søgninger er ikke nødvendigvis lig med hård konkurrence. 

Der findes en række forskellige værktøjer, til at hive tal og informationer ud.

For mit vedkommende kan 2500 kr. veksles til ca. 5 timers effektivt arbejde. Da du selv er med på at lave den del af arbejdet med tekster på siden, så er det primært den eksterne del der skal arbejdes med. 5 timers arbejde kan nemt rykke en del. Det er svært lige at give et konkret eksempel på "hvad 5 timers arbejde" kan veksles til, men så vidt jeg huske, så var det nogenlunde den tid, det tog at få min gamle havefræser side (nu solgt) til at ranke i toppen på søgningen "havefræser".
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for Jeres hjælp alle, jeg har noget af gå videre med nu.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan enten vælge Adwords vejen eller SEO vejen, eller begge dele.

Adwords vejen er nem nok, hvis man kan finde ud af at lave analyser, annoncer og budgetter. Det samme er SEO hvis man ved hvordan man optimerer sider med søgeord og overholder alle de andre spilleregler en hjemmeside skal overholde for at stige til tops.

Men hvis man skal begge dele, så er 2500 masser af penge, da man så kan udnytte synergi effekten.

Der er ikke noget enkelt svar på dit spørgsmål. Som med alle komplicerede tiltag, så er svaret: Det kommer an på...Big Smile

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kenneth


Hvis du er interesseret i selv at lave noget af arbejdet, så smid mig en mail. Lur mig om jeg ikke kan hjælpe dig :-) Firmamailen er nu jk@webjuice.dk

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen spænende læsningen, når man surfer rundt i amino!! tak for, at i deler ud med jeres store viden!

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)